سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرادید ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۹

گراند هتل چرا تاسیس شد؟

در زمان قاجار میهمانان خارجی که از کشورهای بیگانه به ایران می آمدند، در سفارتخانه های کشور متبوع خود یا منازل و باغ های شمال تهران که به درباریان اختصاص داشت، مستقر می شدند. اقامت موقتی این میهمانان قاعدتا با مشکلاتی همراه بود و برای دولت ایران به رسم میهمان نوازی صورت خوشی نداشت. بعدها که ناصرالدین شاه به فرنگ رفت و در هتل های آنجا اقامت کرد، هنگام برگشت تصمیم گرفت هتلی شبیه به هتل های آنجا که پذیرای وی شده بودند، تاسیس کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط