چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۰

فیلیپ لوئیس: با هواداران در زمین حرف می زنم

به گزارش ورزش 11، فلیپ لوئیس ستاره قدیمی اتلتیکومادرید اسپانیا پس از جدایی از این تیم درخشش قابل توجهی در فوتبال جزیره نداشت و اکنون بار دیگر به خانه خودش بازگشته است. این بازیکن خلاق و دونده در مراسم معارفه و نشست خبری خود گفت: علاقه ای به شعار دادن ندارم و این که به هواداران قول خاصی بدهم برایم جالب نیست، من در زمین حرف می زنم و با بازی خود به هواداران پیغام خواهم داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)