چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۰

کامیابی نیا: بدن هایمان سنگین بود

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، کامیابی نیا گفت: بازی اولمان بود و بدن هایمان سنگین بود. او ادامه داد: در نیمه اول باید کار را تمام می کردیم اما ما شانس نیاوردیم. در نهایت باید به بازی بعدی فکر کرد. متاسفم که این 3 امتیاز را به هواداران هدیه ندادیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)