سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۳:۱۴

انتقاد ظریف از تهدید کشورهای مستقل توسط ترامپ

محمد جواد ظریف، شامگاه چهارشنبه در توییتی نوشت: نسخه آمریکایی دمکراسی در این شعار خلاصه می شود که یا با ما هستید و یا علیه ما. به گزارش عصرایران، وزیر امور خارجه کشورمان در مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به تهدید کشورهای مستقل و حامی مردم فلسطین از سوی دولت آمریکا نوشت: رژیم ترامپ نفرتش را از دمکراسی با تهدید علیه کشورهایی که در سازمان ملل متحد در برابر قلدری هایش مقاومت می کنند، نشان می دهد و همزمان با دیکتاتوری خواندن ایران بدون هر منطقی به ایران توهین می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)