چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بویر نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۸

اولین سفر استاندار فارس به “شهر اما زمان” + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : به گزارش بویرنیوز به نقل از کلیدفارس، محمدعلی افشانی،استاندار فارس روز گذشته در اولین سفر شهرستانی خود میهمان اقلید شهر امام زمان شد. او روز گذشته در سفر به این شهرستان ابتدا در گلزار شهدای مرکزی حضور یافت و در ادامه از پروژه های در حال احداث اقلید از جمله خط آهن اقلید یاسوج بازدید کرد و سپس در همایش بخشدارن سراسر فارس حضور یافت و سخنرانی کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)