چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۸

دولت یازدهم پول های شبانه برداشتی از حساب بانک ها را برنگرداند

دولت یازدهم بامحوریت بانک مرکزی باوجود اینکه برداشت شبانه دولت گذشته از حساب بانک ها به میزان حدود 3 هزار میلیارد تومان را عجیب توصیف کرده اما تاکنون حاضر نشده است پول برداشتی را برگرداند. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک برداشت شبانه دولت از حساب بانک ها این مطلب پس از انتشار برای مدت ها در صدر اخبار رسانه ها قرار داشت و با گذشت چندین سال از وقوع آن، همچنان رسانه ها پیگیر بازگشت پول های برداشت شده به حساب بانک ها هستند و این موضوع هنوز هم سوژه داغ رسانه ها است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)