سایر منابع:
سایر خبرها
"من هم بقال محل هستم!"
تحصیل رسید، ادامه داد: "دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد! " همین چند کلمه مختصر در قالب یک جمله کافی بود تا روزنامه ای اصلاح طلب که در مقالات و چارچوب های پُر مدعایش دم از عدالت اجتماعی و فضای شفاف نقادانه می زند، شمشیر را از رو بسته و ماهیت حقیقی خود را در بی ثباتی اخلاق عیان کند
واکنش تند یک روزنامه به اظهار نظر هسته ای بهنوش بختیاری
به گزارش ستاره ها؛ بهنوش بختیاری، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون در برنامه رادیویی جمعه -با اجرای فرزاد حسنی- که از شبکه جوان پخش می شد در پاسخ به سئوالی درباره آرزوهایش، گفت: دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد! اما همین اظهارنظر بختیاری کافی بود تا روزنامه اصلاح طلب
آموزش ادب سیاسی به بهنوش بختیاری به سبک آفتاب یزد
گروه وبلاگستان تیتریک ؛ وبلاگ معبر سایبری فندرسک در مطلبی نوشت : روزنامه باادب آفتاب یزد جدیداً در مقابل حرف بهنوش بختیاری بازیگر طنزپرداز که گفته بود " دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلاً بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکر کنم، مثلاً درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد”؛ طی یادداشتی به ایشون توهین کرده . روزنامه اصلاح طلب آفتابه طی
صادق زیباکلام: تا بهار 92 کسی نمی توانست سؤال هسته ای بپرسد
شعارهای خود قرار دهد. سیاست خارجی احمدی نژاد، از همان ابتدا، تهاجمی بود و این ویژگی باعث شد که جهتگیری اش در موضوع هسته ای هم همین خصیصه تهاجمی را داشته باشد. اما به نظر می رسد، او در دوره ای از فعالیت دولتش ضمن پی بردن به واقعیت ها و مواجهه با مشکلاتی که نتیجه دیپلماسی شعار زده اش بود، بازنگریی در عملکرد هسته ای خود داشت. مثلاً برخی معتقدند که نامه نگاری های بی پاسخ او خطاب به اوباما، تلاشی
هاشمی: روحانی اهل تعامل جهانی است
این است که الزامات جهانی امریکا را به سمت همکاری با ایران سوق داده و سوای اینکه رئیس جمهوری امریکا، دموکرات باشد یا جمهوریخواه برای تأمین منافع ملی خود در سطح جهان و منطقه، به گزینه تداوم همکاری با ایران تن خواهد داد. نظر شما چیست؟ غیر از مسائل عمومی، جهانی و منطقه ای که امریکایی ها دارند، باید یک مسأله دیگری را هم در نظر بگیرید. ما از قدیم و بعد از انقلاب، هر وقت صحبت می شد که حزب دموکرات
حوصله روحانی را سر ببرند،خیلی چیزهارا میگوید!
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: روزنامه یران در شماره امروز خود گفتگویی از هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد: - هدف اصلی ما انجام گفت وگویی با شما در آستانه سومین سالروز استقرار دولت روحانی است. درصدد بودیم بحث را با جریان اعتدال و بحث های مربوط به آن شروع کنیم و بتدریج وارد مسائل روز شویم. ولی بحث هسته ای و توافق که به احتمال خیلی زیاد تا ظهر امروز اعلام می شود، بحث روز است. اگر مایل باشید
داستان های وحشی ، درامی درباره لذت انتقام
بعد از ساختن چند فیلم کوتاه، با ته دریا و آزادی مشروط وارد سینما شده؛ دو فیلمی که در جشنواره های معمولی مثل جشنواره فیلم مالاگا نمایش داده شدند و سروصدایی هم راه نینداختند. اما فیلم سوم ژیفرون را آگوستین و پدرو آلمودوار تهیه کردند که این خودش آدم را کنجکاو می کند به تماشای فیلم و از طرفی فیلم در جشنواره فیلم کن هم نمایش داشت و این هم دلیل دیگری است برای دیدن آن. داستان های وحشی یک فیلم
قصه ها ؛ حتی تلخش باید تعریف شود
کرده است، کمی سواد سینمایی خودش را هم به رخ می کشد: راستش من چند تا از کارهای خانم بنی اعتماد رو دیدم، زیر پوست شهر و خون بازی و روسری آبی ، فیلم هاشون کمی تلخه ولی نگاهی که به هر موضوعی دارن رو خیلی دوست دارم، واقعا اگه گرفتاری ها اجازه می داد زودتر فیلم رو می دیدیم ولی خب بالاخره قبل از تمام شدن اکرانش اومدیم. از میثم و مهراوه می خواهم بعد از دیدن فیلم چند دقیقه ای همین گوشه کنارها در مورد فیلم
حمله داعشی زنده باد مخالف من ها به خانم بازیگر
هنوز عصبانی است به نمایندگی از جریان متحجر چماقدار توهین به بهنوش بختیاری را شروع کند: او(بختیاری) یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه همان سلمونی و بقال می توان روی نظرش حساب باز کرد، ضمن اینکه چون نیازمند حضور در صدا و سیماست و چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد . جالب آنکه همین جریان، فردای روز توافق نشسته بود تک تک پست های اینستاگرام بازیگرها - آنهایی که
حداد عادل: خود را در زمره دلواپسان می دانم
عده ای در داخل کشور می خواهند که این توافق وسیله ای باشد برای بزک کردن چهره آمریکا و برای من آن چیزی که دست کم به اندازه خود قطعنامه اهمیت دارد خیالاتی است که غربی ها برای دوران پسا تحریم در نظر گرفته اند و آنها انتظار دارند این توافق وسیله ای شود برای بازگشت آنها به ایران. وی با اشاره به اقدام برخی رسانه ها در ایجاد دو دستگی بین مردم ادامه داد: در چند ماه گذشته رسانه ها سعی کردند مردم
بهنوش بختیاری در لیست سریع القلم
بنده خدا سوال کند: مردم باید تلاش بیشتر کنند یعنی منتظر تحول در معیشت شان نباشند؟ الان مردم چکار کنند؟ خب! چون ماست و لبنیات هم گران شده بود، از جایی باید می زدیم که به جای دیگر برسد. علی ای حال توی تاکسی که چقدر دلم برای حرف و حدیث هایش تنگ شده بود، یکی داشت توی اینستاگرامش چرخ می زد و آن یکی در همین شبکه های اجتماعی بود. حرف اظهار نظر بهنوش بختیاری درباره مذاکرات هسته ای شد و توهینی که
ترکیه: هراس از تکرار جنگ داخلی... گزارشی از اشپیگل
مواضع داعش را آغاز کردند. ساعاتی بعد دفتر نخست وزیر ترکیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:" سه فروند جت اف 16 حدود ساعت 12/3 بامداد از پایگاه هشتم هوایی دیاربکر به پرواز درآمده و سه موضع داعش را مابین ساعت 40/3 تا 53/3 هدف قرار دادند". اما خیلی زود کاشف به عمل آمد که اردوغان از این موقعیت به ویژه برای جنگ علیه آن گروهی استفاده می کند که به نظر وی و همقطارانش در حزب حاکم ، دشمن اصلی محسوب
بهنوش بختیاری این همه فالوئر می خواهد چه کار؟
روزنامه هفت صبح - احمد رنجبر: بهنوش بختیاری این روزها محله گل و بلبل را روی آنتن دارد؛ به همین بهانه با او درباره این تجربه، حضور پررنگ در فضای مجازی، رکورد تعداد هوادارانش در اینستاگرام، مجادله با تتلو، سرانجام آبرنگ، آینده بازیگری اش و ... گفتگو کرده ایم. بهنوش بختیاری گوی سبقت را از دیگر سلبریتی ها ربوده و در فضای مجازی یکه تازی می کند. حتی تعداد فالوئرهای چهره های محبوبی مثل رضا
زمان محاکمه بابک خان رنجانی 11مهرماه!! کاسبان تحریم چه کسانی بودند؟
، اتفاق بیفتد و البته نمی افتد را درست می کنند. مثلا ببینید در تاکسی ها چه شایعاتی وجود دارد. این شایعه ها تمام آرزوهای تحقق نیافته آنهاست. درمان این 30 میلیون آسیب دیده باید یکی از مهم ترین اهداف توسعه پایدار و درون زای ایران باشد که ما آنها را بعد از 10 سال مثلا به 20 میلیون برسانیم، مثل هند که در 15 سال گذشته، صدمیلیون فقیر را به طبقه متوسط آورده. به نظر من اگر همه ارکان حکومت و نهادهای مدنی و
فحاشی علیه یک بازیگر به جرم یک سخن ناسازگار
گزارش بی باک، همین یک جمله از سوی بهنوش بختیاری دلیلی شد تا روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد به شدت به وی هجمه کند و نظرش را از یک فرد عادی هم کم ارزش تر بداند. بهنوش بختیاری، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون در برنامه رادیویی جمعه -با اجرای فرزاد حسنی- که از شبکه جوان پخش می شد در پاسخ به سئوالی درباره آرزوهایش، گفت: دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به
پایتخت از هر اثر دینی دینی تر است
بقیه افراد این نکته را به طور غیر مستقیم گوشزد کردند که ساخت سریالی مانند پایتخت چقدر برای مردم اثرگذار است. در گذشته حتی ادامه ساخت پایتخت از دستور کار خارج شده بود و بعد از اینکه آقا با ظرافت به آن نکته ها اشاره کردند، به قول شما دیگر ورق برگشت و مسؤولان هم برای ادامه ساخت این سریال علاقه مند شدند. با وجود قالب اثربخشی که این سریال در فرهنگ شناسی دارد، برخی ها پایتخت را به تمسخر گویش مازنی
بختیاری نان به نرخ روز خور است و به اندازه بقال محل باید روی حرفش حساب کرد
به گزارش سپاس به نقل از خبرگزاری فارس - سرویس فرهنگ بهنوش بختیاری گفت که دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم ؛ همین یک جمله دلیلی شد تا روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد به شدت به وی هجمه کند و نظرش را از یک فرد عادی هم کم ارزش تر بداند. برای مشاهده متن خبر اینجا کلیک کنید
توهین اصلاح طلبان به بازیگر منتقد توافق/دلقک اندازه خودش می فهمد!
این بازیگر داشته است. آفتاب یزد با تیتر واسه نونه واسه نونه به انتقاد و تمسخر بهنوش بختیاری پرداخت و نوشت: “این استفاده از چهره یک زن بازیگر طنز آن هم بهنوش بختیاری، بسیار هوشمندانه بود، تبریک به دلواپسان هسته ای. این روزنامه در جایی دیگر نوشته است: هر کسی حرفش به اندازه خودش ارزش دارد، دقلک به اندازه خودش! در ادامه این مطلب توهین آیز نوشته شده است: اشتباه اشتباه است
گفتگو با مهراب قاسمخانی و همسرش (عکس)
می کنی؟ - فقط اگر توهین کنند. هر انتقادی را می پذیرم و گاهی حتی جواب هم می دهم. کامنت ها را می خوانی؟ - همیشه نه! ولی اگر بیکار باشم، حتما می خوانم. الان چون کار نمی کنم وقتش را دارم ولی توهین را حتما بلاک می کنم. مثلا یکی می آید می گوید متاسفم که کسی مثل شما در مملکت ما کار می کند و یک فحشی می دهد، بعد هم بلاک می کنی ناراحت می شود و می گوید جنبه انتقاد نداری! خب متاسفم، اینکه دیگر انتقاد نیست، من جنبه کنایه و توهین را ندارم. منبع :هفته نامه تماشاگران امروز ...