چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۹

قنبرپور: من و باقری در کمیته فنی کمک های برانکو هستیم/ داور می توانست یک ...

مصطفی قنبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، با تبریک روز خبرنگار بر اصحاب رسانه و آرزوی موفقیت برای آن ها در ادامه راه اطلاع رسانی در خصوص بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر گفت: ما یک بازی زیبا در تهران مقابل پدیده انجام دادیم که متاسفانه یک امتیاز گرفتیم و یک بازی هم در اهواز انجام دادیم که شکست خوردیم و در نیمه اول بازی در شان نام پرسپولیس انجام ندادیم. البته شرایط آب و هوایی به ضرر ما بود و نتوانستیم آن تمرکزی که باید داشته باشیم را حفظ کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)