سایر منابع:
سایر خبرها
احتمال وزش گردباد و خاک در خوزستان
می شود. مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با 51 درجه و ایذه با 27 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شدند. بیشینه دمای امروز اهواز به 50 و کمینه صبح فردا به 32 درجه سانتی گراد خواهد رسید. انتهای پیام
بنگر: مقابل استقلال خوزستان مصدوم نبودم
فارس نوشت: محسن بنگر درباره دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان که روز گذشته انجام شد، گفت: برای ما که بازی نمی کنیم برگزاری چنین بازی هایی خوب است چرا که باعث می شود بدن ما آماده بماند. وی درباره اینکه چرا مقابل استقلال خوزستان بازی نکرد، ادامه داد: به هر حال این تصمیمی بوده که مربی گرفته و مسئله ای هم نیست. بنگر در مورد دیدار این هفته پرسپولیس
به خاطر همسرم استقلالی شدم!
اول و آخر را یک نفر می زند! آن یک نفر تو هستی؟! نه، منظورم همسرم بود! (با صدای بلند می خندد و ادامه می دهد) البته شوخی کردم. ننویسی ها! بازی با ملوان اولین باری بود که در استادیوم آزادی به میدان می رفتی. در این رابطه صحبتی نداری؟ بزرگ ترهای تیم خیلی به من کمک کردند و گفتند چون اولین بازی ام در استقلال است ساده بازی کنم. ولی ساده هم بازی نکردی! سعی
بیک زاده: اطرافیان قلعه نویی خبرچینی کردند / من پطروس فداکار استقلال بودم
دیوانه می شوم چون نه توانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم نه از نظر فوتبالی روزهای خوبی را سپری کردیم. هر روز صبح که از خواب بیدار می شدم استرس این موضوع را داشتم که باز قرار است چه حاشیه و جنجالی را تجربه کنیم. چه شد که استقلال با آن همه ستاره به عنوان مدعی اول قهرمانی به این حال و روز دچار شد؟ خیلی مسائل دست به دست هم داد تا استقلال مثل درختی تنومند از داخل بپوسد و در روزهای
آقای برانکو! پروفسورها هم اشتباه می کنند
جام جهانی در آنالیز خود از دلایل عدم نتیجه گیری تیمش مقابل پدیده و استقلال خوزستان به هر چیزی رسیده جز ایراد خودش! برانکو در کرواسی و در زادگاهش زاگرب به او می گویند پروفسور اما پروفسورها هم عاری از اشتباه نیستند. توضیح ستاره ها؛ برانکو طی یک هفته گذشته در تمام مصاحبه هایی که داشته به اشتباه مسلم ایمان صادقی اشاره کرده و همه جا از او به عنوان مقصر اصلی باخت تیمش در اهواز یاد کرده است
شکایت برانکو از حضور صادقی در پرسپولیس
لیگ پانزدهم هم ایمان صادقی مقابل استقلال خوزستان مرتکب چنین اشتباهی شد و نتوانست توپ را دفع کند.با گلی که صادقی خورد شیرازه پرسپولیس در گرما 50 درجه اهواز از هم پاشید و نتوانستند به بازی برگردند. قبل از شروع فصل یکی از دغدغه طرفداران پرسپولیس دروازه این تیم بود. هواداران پرسپولیس که همچنان از مدیران این باشگاه به خاطر از دست دادن نیلسون ناراحت بودند امیدی به سوشا هم نداشتند.آنها منتظر
خلعتبری: به پرسپولیس گل بزنم احتمالاً خوشحالی می کنم / دو بار به نویدکیا زنگ زدم اما جواب نداد
تیم نمی توانم اسم ببرم. امسال شش تیم و شاید هم بیشتر شانس قهرمانی دارند، ولی تیمی قهرمان می شود که ثبات داشته باشد. درمورد بازی با پرسپولیس چه صحبتی داری؟ احترام خاصی برای این تیم قائل هستم. آنها در بازی اول نمایش خوبی داشتند و با بدشانسی به برد نرسیدند. در بازی دوم هم گرمای اهواز پرسپولیس را اذیت کرد. کار سختی مقابل این تیم داریم، ولی برای گرفتن سه امتیاز به میدان می رویم. ما
برای مساوی به اصفهان نمی رویم/ هر تیمی در اهواز به مشکل می خورد
خوردبین گفته است جان بازیکنان در اهواز به خطر افتاده بود ، اظهار کرد: واقعا هوای گرم و غباری که در انتهای مسابقه بوجود آمد، بازی کردن برای هر تیمی را در اهواز سخت می کند. شرایط آب و هوایی باعث شد بازیکنان در تنفس کردن دچار مشکل شوند و بعضی از نفرات در انتهای بازی حتی نمی توانستند، حرف بزنند. وی با تاکید بر اینکه پزشکان تیم در پایان مسابقه تلاش زیادی کردند تا بازیکنان از حال نرفته و به
اظهارات سبک دست در خصوص خودروی BMW جاسم کرار و درآمدزایی از هواداران استقلال!
آنجا که خبر دارم باشگاه به این بازیکن پرداختی داشته است. البته در جریان جزئیات قرارداد کرار نیستم. * مبلغ پرداختی به کرار چقدر است ؟ - گفتم خبر از جزئیات ندارم. فقط می دانم بخشی از مطالبات وی پرداخت شده است و بخشی دیگر هم به زودی پرداخت می شود. * اما کرار منکر این موضوع است؟ - حرف این بازیکن که سند نیست. هر پرداختی که در باشگاه انجام می شود سند می خورد و
جان بازیکنان پرسپولیس به خطر افتاده بود !
باید فکر اساسی صورت بگیرد و سازمان لیگ نباید از این مسوولیت شانه خالی کند. وی افزود: وقتی می توان به شکلی قرعه کشی کرد که ما در دو هفته پیاپی بیرون از خانه بازی کنیم و تمام بازی ها با تیم های خوزستانی را در اوج گرما انجام بدهیم، پس می توان به شکلی هم برنامه ریزی کرد که تعداد بازی های کمتری از لیگ در فصل گرما در اهواز برگزار شود. البته من شخصا باید به غیرت و همت مردم خوزستان اشاره کنم که در
بننگرعلیه برانکو :مصدوم نبودم
تصمیم گرفت که من مقابل استقلال خوزستان بازی نکنم. مدافع پرسپولیس درباره ناراحتی هواداران از نتایج دو بازی نخست سرخپوشان بیان داشت: هواداران حق دارند ناراحت شوند.ما در دو هفته اول مقابل دو تیم ضعیف نتیجه نگرفتیم. امیدوارم از این هفته پیروزی هایمان شروع شود و از بحران خارج شویم. وی در واکنش به اینکه برخی عوامل خاص باعث نتیجه نگرفتن پرسپولیس در لیگ است، گفت: من بازیکن هستم و نمی
چرا امامی که تا 15 روز قبل می گفت بجنگید، قطعنامه را پذیرفت؟
را یک شبه بفروشند. اصلاً بحث سر اشخاص نیست. بحث سر مدل فکری و نوع نگاه است. در این بحث ممکن است فلان فرد تا امروز ادای انقلابی ها را دربیاورد، از اینجا که بیرون رفت و به یک چیز نامربوط خورد شروع به گفتن خزعبلات می کند. بعد یک درگوشی به او بزنید و به او بگویید چه گفتی؟ فردا اگر باز این حرف را زد پس معلوم می شود رفقای ناجوری دارد. برای همین امام می فرماید: ملاک حال فعلی افراد است. تا دیروز من الوات
طعنه بنگر درباره شکست در غیاب او
صراط: محسن بنگر بعد از دو اشتباه در بازی پدیده مشهد، مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت نشست. او در واکنش به این اتفاق می گوید: عادت ندارم به مربی خرده بگیرم. برانکو این تصمیم را گرفته است. بنگر درباره ناراحتی هواداران از نتایج دو هفته اول توضیح می دهد: به نظر من ضعیف نتیجه نگرفتیم. انشالله بردهایمان از بازی سپاهان شروع می شود. البته هواداران هم حق دارند ناراحت باشند.
دیدار احتمالی پرسپولیس با گربه سیاه ، استقلال با دیوار فولادی
تاریخ برگزار می شود، در غیر این صورت قرار است روز 9 خرداد 95 دیدار نهایی جام حذفی که به صورت تک بازی خواهد بود، بعد از پایان مسابقات لیگ برگزار شود. ** جدول این رقابت ها در دو بخش A و B طراحی شده که تیم های لیگ برتری اگر بتوانند از سد حریفان خود بگذرند، با یکدیگر روبه رو خواهند شد. ردیف A سپاهان - (برنده یکی از دیدارهای مقدماتی) استقلال اهواز - (برنده یکی از
توضیحات ماریچ درباره اشتباهات خط دفاع پرسپولیس
متأسفانه در دقایقی از بازی، دچار اشتباه شدیم. این طور نبود که یک تیم، مدیریت کامل بازی را در دست داشته باشد. * اما استقلال اهواز بهتر و هدفمند تر بازی می کرد. قبول نداری؟ - آنها چون بازی را برده اند، این طور به نظر می رسد اما پرسپولیس هم بد نبود. ما به دنبال عبور از لایه های دفاعی حریف می گشتیم ولی استقلال خوزستان در خانه خودش دفاعی و محتاطانه بازی می کرد. آنها یک تاکتیک
مجیدی: قصد توهین به ملوانی ها را نداشتیم
به گزارش پایگاه 598 ، بازیکنان استقلال بعد از گل اولی که به ملوان زدند، شاد گل به یادماندنی انجام دادند. آنها به خاطر به دنیا آمدن فرزند خسرو حیدری دست های خود را به شکل گهواره درآوردند و به سبک ببتو در جام جهانی 94 خوشحالی کردند. البته میثم مجیدی ادعا می کند که او هماهنگ کننده این خوشحالی نبوده و به درخواست امید ابراهیمی این کار را کرده است. شادی گل را دوست دارم
مصدومیت های دوباره علیه پرویز
داشت و با این شرایط او در خوشبینانه ترین حالت ممکن تا بعد از هفته پنجم رقابت های لیگ نمی تواند استقلال را همراهی کند. استقلال اما باید در غیاب شهباززاده سه بازی نسبتاً دشوار را پشت سر بگذارد. مسابقه این هفته استقلال مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی، بازی با استقلال اهواز در هوای گرم اهواز و بازی حساس با نفت تهران از مسابقاتی است که استقلال در آنها شهباززاده را در اختیار ندارد. با این شرایط
بنگر- ماریچ در قلب دفاع، اومانیا در خط هافبک
فقط به حاشیه می برند. اصلا این یک اتفاق ساده است. اگر قرارداد برانکو را ببینید خودتان متوجه می شوید که مساله مسکن اصلا موضوعی نیست که باشگاه در آن مشکلی داشته باشد و قطعا این مشکل طی روزهای آینده حل می شود. نمی توانم باخت در اهواز را فراموش کنم رضاییان: صادقی از همه عذرخواهی کرد رامین رضاییان که از جمله معدود خوب های بازی با استقلال خوزستان بود هنوز از شوک باخت بیرون
محمد نزهتی: قلعه نویی به خاطر مشکل مالی بچه ها روی نیمکت ننشست!
بازیکنان قدیمی ملوان درباره شرایط این تیم صحبت می کند. به نظر می رسد که شرایط تیم ملوان بعد از باخت مقابل استقلال خوب نیست! طبیعی است بعد از باخت شرایط تیم خوب نباشد. ما بازی سختی را مقابل استقلال داشتیم و این تیم مستحق برد بود. چرا شرایط ملوان اینطور شده؟! ما برخلاف سال های پیش لیگ را خوب شروع کردیم اما مشکلات وجود دارد! خصوصا مشکلات مالکیتی. امیدوارم گزینه خوبی مالک
مورینیو: از روز اول دهانم را باز نمی کنم
عنوان جانشین، میگل اررا، مربی اخراجی تیم ملی مکزیک شنیده می شود، در کنفرانس خبری پس از باخت شاگردانش برابر کائن از برنامه اش برای بازگشت به کشورش گفت و دلیل اصلی اینکه چرا اینقدر زود قهرمان پیشین اروپا را رها کرد. او مقابل رسانه ها بیانیه اش خطاب به وینسنت لابرونه، رییس باشگاه مارسی را اینگونه آغاز کرد: هیچ بهانه ای برای این شکست پذیرفتنی نیست. ما چندین و چند موقعیت گلزنی داشتیم و با این تعداد
فدراسیون پاسخگوی غیبت های کی روش باشد
چه دلیل مردود اعلام شد؟ کجای دنیا به خاطر خوشحالی مقابل دوربین های عکاسی، به بازیکن کارت می دهند؟ او از پیگیری حقوق استقلال خبر می دهد: استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است و هواداران از ما انتظار دارند پیگیر حقوق تیم باشیم. از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران می خواهم نظارت ویژه ای روی انتخاب و عملکرد داوران بازی های استقلال داشته باشند. برگزاری مسابقات لیگ کار پرزحمتی است و ما قدردان
اصغر باقریان: به فرکی گفتم سپاهان نباید درجا بزند
و با وجود گرما توانستیم عملکرد خوبی ارائه کنیم. ما یک گرما می گوییم و شما یک گرما می شنوید. بعد از 6 سال در اولین بازی خانگی استقلال اهواز در خانه توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و از این بابت خوشحالیم. کلاه کج در رابطه با استقبال کم هواداران از این بازی ادامه می دهد: متاسفانه در برخی از رسانه ها و یکی از بخش های خبری رسانه ملی اعلام شد بازی ما در مشهد است. تعدادی از هواداران فکر می کردند بازی
بدن استقلالی ها ول کند، خیلی بهتر از این می شویم
. از فوتبال تهاجمی استقلال به عنوان یک استقلالی لذت برده ای؟ شروع بازی ها خوب بوده است. در همین بازی ملوان تا دقیقه 5 فکر کنم 5 بار دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کردیم. هیجان تماشاگران نشان می داد از فوتبال بازی کردن استقلال خوشحال و به آینده امیدوار هستند. حدود 30، 40 هزار تماشاگر برای یک بازی نه چندان حساس به استادیوم آمده بودند. فوتبال هفته اول استقلال مقابل سیاه جامگان به مردم
خلعتبری: به پرسپولیس گل بزنم احتمالاً خوشحالی می کنم
داشتند و با بدشانسی به برد نرسیدند. در بازی دوم هم گرمای اهواز پرسپولیس را اذیت کرد. کار سختی مقابل این تیم داریم، ولی برای گرفتن سه امتیاز به میدان می رویم. ما محکوم به شکست پرسپولیس هستیم. البته می دانیم که این کار ساده نیست، ولی باید پیروز شویم. به پرسپولیس گل بزنی خوشحالی می کنی؟ خوشحالی کردن هم جزیی از فوتبال است. من الان بازیکن سپاهان هستم و به این باشگاه تعهد دارم. باید
کاهش دمای خوزستان در روزهای آینده
و در بعد از ظهر بارش پراکنده رخ خواهد داد. کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان امروز تهران کمی ابری است که در بعد از ظهر افزایش ابر و در پاره ای نقاط باد و گرد و خاک در شهرهای شمالی این استان به همراه بارش پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می دهد. وی افزود: امروز شهرکرد با دمای 8 درجه سانتیگراد و اهواز با دمای 49 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین مراکز استان های کشور هستند. گودرزی درباره رطوبت بالای هوای خوزستان گفت: در روزهای آینده این رطوبت کاهش می یابد و غبار این منطقه به تدریج از بین می رود و سبب خنک شدن هوا می شود. ...
آزادی مرا یاد ماراکانا انداخت
بودم. برایم درباره این ماجرا حرف زده بودند و به خوبی می دانستم چقدر عدد 4 برای هواداران استقلال مهم است. می خواستم خوشحال شان کنم. این عدد را نشان دادم و باز هم این کار را تکرار خواهم کرد. در این هفته برای استقلال بازی می کنی؟ معلوم نیست، این چیزی است که سرمربی استقلال درباره اش نظر می دهد. فعلاً بعید می دانم در ترکیب ثابت قرار داشته باشم اما هر موقع که بگویند، با تمام وجود بازی می
دیدار احتمالی پرسپولیس با گربه سیاه
شود، در غیر این صورت قرار است روز 9 خرداد 95 دیدار نهایی جام حذفی که به صورت تک بازی خواهد بود، بعد از پایان مسابقات لیگ برگزار شود. ** جدول این رقابت ها در دو بخش A و B طراحی شده که تیم های لیگ برتری اگر بتوانند از سد حریفان خود بگذرند، با یکدیگر روبه رو خواهند شد. ردیف A سپاهان - (برنده یکی از دیدارهای مقدماتی) استقلال اهواز - (برنده یکی از دیدارهای مقدماتی)
گزارش روز | دلخوری برانکو تا دردسر سه میلیاردی!
دو هفته از شروع لیگ برتر پانزدهم می گذرد و پرسپولیس باز هم روی نوار ناکامی حرکت می کند. تساوی خانگی در نخستین بازی سرخپوشان در لیگ برتر مقابل پدیده و شکست تلخ مقابل استقلال خوزستان در گرمای شدید اهواز آن هم با ارایه یک بازی ناامیدکننده، باز هم بازار داغ شایعات را درباره این تیم و آینده اش داغ کرده است. شرایط البته وقتی برای هواداران پرسپولیس نگران کننده تر می شود که این تیم در دو بازی آینده هم
مجوز دولت برای واگذاری زمین 140 هزار متری در تهران/ ردپای سلطان شکر در پرونده بنیاد شهید
فردی سیاسی بود گفت کمونیست ها این کارها را می کنند و شاه هم برای عقب نماندن از آنها، این افراد را تحریک کرده است. در همان حال من به بیرون پنجره نگاه می کردم و دیدم تجمع کنندگان پوتین به پا دارند، در حالی که روستایی ها پوتین به پا نمی کنند! چند وقت بعد به قم رفتم. اوایل ذیقعده که میلاد حضرت معصومه(س) است در آنجا بودم. منزل عمه من مقابل منزل امام خمینی (س) بود. آنجا دیدم پسر عمه ام آیت ا... مرعشی می
گرمای اهواز؛ عادت یا اجبار
گوید: با افزایش گرما میزان تعریق بیشتر شده و به همین دلیل مخارج ما برای خرید آب، استفاده از برق و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کرده، به نظر شما بنده به این وضع عادت کرده ام یا باید به خودم فشار بیاورم تا تابستان تمام شود. وی بیان کرد: اکنون دخترم را در مدرسه ای ثبت نام کرده ام که امکانات سرمایشی سالمی ندارد و باید بعد از کلی هزینه برای تحصیل فرزندم مجبور باشم که نتایج