چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۲

توقیف زانتیا با خلافی 55 میلیونی

سرهنگ شاکری رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو باخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: ماموران پلیس در آزادراه همدان – تهران یک دستگاه سواری زانتیا را به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی توقیف کرده و در ادامه با استعلام صورت گرفته از مرکز اجرائیات، متوجه شدند خودرو دارای خلافی 55 میلیون ریالی است. وی در ادامه بیان کرد: با توجه به سیر مراحل قانونی و اینکه خلافی خودرو برابر قانون از مرز 10 میلیون ریال گذشته است، به پارکینگ منتقل شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)