چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۱

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا گفتند که من مصدوم بودم و مقابل ...

به گزارش خبرنگار ورزشی ایفنام ، محسن بنگر درباره دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان که روز گذشته انجام شد، گفت: برای ما که بازی نمی کنیم برگزاری چنین بازی هایی خوب است چرا که باعث می شود بدن ما آماده بماند. وی درباره اینکه چرا مقابل استقلال خوزستان بازی نکرد، ادامه داد: به هر حال این تصمیمی بوده که مربی گرفته و مسئله ای هم نیست. بنگر در مورد دیدار این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: امیدوارم سپاهان را ببریم تا با سه امتیاز از اصفهان به تهران برگردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)