چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۸

بنگر: مقابل استقلال خوزستان مصدوم نبودم/ امیدوارم سپاهان را ببریم و با 3 ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محسن بنگر درباره دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان که روز گذشته انجام شد، گفت: برای ما که بازی نمی کنیم برگزاری چنین بازی هایی خوب است چرا که باعث می شود بدن ما آماده بماند. وی درباره اینکه چرا مقابل استقلال خوزستان بازی نکرد، ادامه داد: به هر حال این تصمیمی بوده که مربی گرفته و مسئله ای هم نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)