پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۱

ستاره ذوب آهن بازی با استقلال را هم از دست داد

هافبک میانی ذوب آهن به دلیل مصدومیت دیدار مقابل استقلال را هم از دست داد. به گزارش خبرنگار کاپ، قاسم حدادی فر که بعد از دیدار هفته نخست تیمش مقابل ملوان از ناحیه پاشنه پا دچار مصدومیت شده بود و به همین دلیل بازی با سپاهان را هم از دست داد، همچنان قادر به بازی کردن نیست. طبق نظر پزشکان ذوب آهن حدادی فر که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم انتخاب شد، نمی تواند تیمش را مقابل استقلال در هفته سوم همراهی کند اما برای بازی با پرسپولیس در هفته چهارم آماده خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)