سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دیجیاتو ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۵۷

فورد به دنبال تولید شاسی بلندهای بیشتر در امریکا

ظاهرا رانندگان امریکایی ذهنیتشان در مورد وسایل نقلیه کاملا عوض شده است. به نظر آنها هرچه خودروی مورد استفاده بزرگتر و از سطح زمین بالاتر باشد بهتر و مقبول تر است. به همین دلیل فورد قصد دارد استراتژی تولید خود در آینده را عوض کند. فورد به تازگی اعلام کرده است که در طی چند سال آینده تولید همه ی خودرو های سدان و هاچبک به جز موستانگ را در امریکا متوقف خواهد کرد و بر روی تولید بیشتر و متنوع تر شاسی بلند، کراس اور و وانت متمرکز خواهد شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)