سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اکو فارس ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۲:۰۹

نامه زیبای امام علی (ع) به حاکمی که در یک مهمانی اشرافی شرکت کرده بود

اکوفارس: نامه ای از امیرالمومنین امام علی علیه السلام به عثمان بن حنیف که عامل او در بصره بود، وقتی که شنید به مهمانی قومی از مردم بصره دعوت شده و به آنجا رفته است: اما بعد، ای پسر حنیف به من خبر رسیده که مردی از جوانان بصره تو را به سوری فرا خوانده و تو نیز بدانجا شتافته ای. سفره ای رنگین برایت افکنده و کاسه ها پیشت نهاده. هرگز نمی پنداشتم که تو . . . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)