چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱

خوردبین: داور سر پرسپولیس را بُرید

به گزارش ورزش 11، محمود خوردبین درباره شکست سنگین تیم پرسپولیس برابر سپاهان در هفته سوم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: وقتی دو تیم بزرگ با هم بازی می کنند، باید داور بازی هم بزرگ باشد. متاسفانه در دو مسابقه است که داور سر پرسپولیس را می بُرد. در همین بازی دیروز داور عین همان پنالتی ای که برای سپاهان اعلام کرد را برای ما نگرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)