سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آرمان پرس ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۴

39 میلیارد سرمایه رفت، این هم از میوه های برجام!

آرمان پرس l روزنامه ایران در گزارشی با عنوان خروج 39 میلیارد دلار سرمایه از کشور در سال گذشته نوشت: مرکز پژوهش های مجلس در تازه ترین گزارش خود درباره تحلیل وضعیت بازار ارز کشور یکی از دلایل نوسان و رشد نرخ ارز را تشدید خروج سرمایه از کشور اعلام کرده است. براساس گزارش این مرکز حجم تقریبی خروج سرمایه ازکشور درسال 1395 و 9 ماهه اول 1396 به ترتیب 20.2 و 26.2 میلیارد دلاربوده است . این درحالی است که برآوردها حاکی از ثبت رکورد جدیدی در خروج سرمایه در سال 1396 است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)