سید ناصر موسوی لارگانی نماینه اصولگرای مجلس معتقد است که روحانی همان شب بعد از خروج ترامپ از برجام باید از این توافق نامه خارج می شد و دستور آغاز غنی سازی 20 درصدی را صادر می کرد. به گزارش نامه نیوز: مخالفان دولت این روزها بهانه کم ندارند. از خروج برجام گرفته تا مشکلات اقتصادی. دولتی ها اما اغلب اینگونه مخالفت ها را جدی نگرفته و گمان می کنند که حل شدن مشکلات کنونی از حجم انتقادات به دولت نمی کاهد در واقع به نظر می رسد که آقایان مخالف از هر موضوع کوچک و کم اهمیتی بهانه تراشی می کنند ... ... ادامه خبر