چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۲

یکی از منتقدان دولت: من با روحانی مشکل شخصی ندارم

سید ناصر موسوی لارگانی نماینه اصولگرای مجلس معتقد است که روحانی همان شب بعد از خروج ترامپ از برجام باید از این توافق نامه خارج می شد و دستور آغاز غنی سازی 20 درصدی را صادر می کرد. به گزارش نامه نیوز: مخالفان دولت این روزها بهانه کم ندارند. از خروج برجام گرفته تا مشکلات اقتصادی. دولتی ها اما اغلب اینگونه مخالفت ها را جدی نگرفته و گمان می کنند که حل شدن مشکلات کنونی از حجم انتقادات به دولت نمی کاهد در واقع به نظر می رسد که آقایان مخالف از هر موضوع کوچک و کم اهمیتی بهانه تراشی می کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)