چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۱

پادگان ساری باغ موزه می شود

به گزارش خبرنگار مهر ، طبق مصوبه سال 88 مجلس شورای اسلامی مبنی بر خروج پادگان ها از داخل شهر، پادگان ساری به خارج از شهر منتقل شد. علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری یکشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران شهری در پادگان ساری با بیان اینکه پادگان نظامی ارتش از قلب شهر به خارج از حوزه شهری منتقل شد گفت: این پادگان امروز تحویل مردم شهر شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)