پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۰:۲۵

مدیران سرخابی ها علیه داوران دست به قلم شدند

مدیران استقلال و پرسپولیس پس از گذشت سه هفته از رقابت های لیگ برتر با ارسال نامه هایی جداگانه خواستار نظارت جدی بر عملکرد داوران شده اند. آنها معتقدند که این شیوه داوری برنامه ریزی شده و به نوعی تبانی است برای نابود کردن سرخابی ها. به گزارش ایسنا، داوری های فصل پانزدهم لیگ برتر تا اینجای کار پر حرف و حدیث بوده است. از یک طرف تیم های بازنده تمام تقصیرها را بعد از باخت به گردن قاضیان سیاه پوش می اندازند و از طرف دیگر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال پشت داوران در می آیند و از آنها حمایت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)