چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
گلستان ما ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۴

دادگستری و نیروی انتظامی گلستان در پرونده باند خون آشام قصوری نداشته اند

رییس دادگستری کل گلستان با اشاره به آغاز رسیدگی به پرونده موسوم به باند خون آشامان شمال که طی 15 سال 13 فقره قتل در استانهای مازندران و گلستان انجام داده اند، گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این رابطه قصوری نداشته و به وظایف ذاتی خود عمل کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)