پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فردا نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۰

این بیماری بدون تب هم بروز می کند

محمد مهدی رادفر متخصص بیماری های عفونی تصریح کرد: یکی از مهمترین علائم بیماری های تب دار، بروز تب در تمام یا قسمتی از دوره بیماری است و در اغلب موارد بیماری های تب دار با علائم گوارشی یا خستگی و ضعف نیز همراه هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)