پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۷

نوسازی خودرو های فرسوده باری طی 5 سال

ایرنا: رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: 7/ 2 میلیارد دلار در قالب بند ق یا قانون خروج از رکود از محل صرفه جویی های مصرف گازوئیل برای نوسازی 65 هزار دستگاه خودروی فرسوده باری بالای 35 سال تعریف شده که از ابتدای نیمه دوم سال 94 به اجرا درمی آید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)