چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۰۷:۲۹

استخدام غیرقانونی 500هزار نفر در دولت دهم

جمهوری اسلامی نوشت:هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری اعلام کرد در دولت احمدی نژاد 499000 استخدام غیرقانونی صورت گرفته است. این تخلفات در دولتی صورت گرفته که منشا مفاسد اقتصادی زیادی نیز بوده است بطوری که دیروز مهندس جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در لرستان گفت بزرگترین مفاسد اقتصادی قرن در دولت سابق انجام شده است. اکنون سوال اینست که مسئول اینهمه تخلف از قانون کیست و چه وقت قرار است به این مفاسد و تخلفات رسیدگی شود؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)