چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۵

پس کِی به این مفاسد رسیدگی می شود؟

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به استخدام غیرقانونی نزدیک به نیم میلیون نفر در دولت قبل، از اینکه تاکنون به تخلفاتی از این دست رسیدگی نشده است، تلویحاً انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، در این روزنامه آمده است: هیأت عالی نظارت بر تخلفات اداری اعلام کرد در دولت احمدی نژاد 499000 استخدام غیرقانونی صورت گرفته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)