پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۰۱:۱۵

موراتی: مورینیو بهترین مربی اینتر بود که تا به حال داشته است

به گزارش ورزش 11، ماسیمو موراتی به رسانه های ایتالیا گفته است :" مشخص است که لیگ قهرمانان را از بین جام هایی که اینتر در دوران ریاست من فتح کرد به عنوان خاطره انگیزترین جام انتخاب می کنم . سری آ سال 2006 که توسط دادگاه به اینتر تعلق گرفت هم جایگاه خاصی پیش من دارد . مورینیو بهترین مربی تاریخ اینتر است . زلاتان به ما در فتح جام های مختلف کمک زیادی کرد و رونالدو به هواداران قویترین احساس را داد . به همه بازیکنانی که داشتم افتخار می کنم . " ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)