پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۰۱:۰۳

فیگو: کفاشیان کمکی به من نکرد

لوئیز فیگو با آن بازی درخشانش پس از بازی سوژه اصلی خبرنگاران بود. به گزارش خبرآنلاین؛ او در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. از احساسی که در بازی امروز داشتید بگوئید. اولین بار است که همه با هم به ایران آمدیم. لذت خوبی بود برای ما. لخظه اولی که در فرودگاه از ما پذیرایی کردند و آمدند. این تماشاچی ها و فضای استادیوم فوق العاده بود. احترامی که گذاشتند... از همه کسانی که به استادیوم آمدند تشکر می کنم. برای ما مهم بود این اتفاقی که افتاد چون بازی خیریه بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)