دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۵

کمیته پیشگیری از مصرف و اعتیاد به مشروبات الکلی تشکیل شده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: وزارت کشور در بحث مبارزه با مشروبات الکلی ورود پیدا کرده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، آیت الله آزرمی در اولین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی با بیان این که وزارت کشور در بحث مبارزه با مشروبات الکلی ورود پیدا کرده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)