پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۰

طارمی: پرسپولیس از لحاظ فنی جزء سه تیم برتر لیگ است/رقبایم در تیم ملی ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در خصوص دعوتش اظهار داشت: من در دوره قبلی دعوت بودم و این دوره هم سعی کردم خوب کار کنم. فکر می کنم عملکرد خوبی که داشتم باعث شد دوباره دعوت شوم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا گل زنی اش در پرسپولیس در تیم ملی هم ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: من مهاجم هستم و باید گل بزنم. تمام تلاشم را می کنم برای تیم ملی هم مثمرثمر باشم. رقبای من هم خوب هستند و همه شرایط خوبی دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)