چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۴

انصاری فرد: خوشحالم جزئی از این باشگاه بزرگ شدم

خبرگزاری فارس: باشگاه ناتینگهام فارست امروز رسما اعلام کرد که کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان و بازیکن سابق المپیاکوس را به خدمت گرفته است. در این راستا انصاری فرد در اولین اظهاراتش گفت:خیلی خوشحالم و احساس غرور می کنم که بخشی از این باشگاه بزرگ شدم. فکر می کنم که به همراه این تیم فصلی موفق داشته باشم و من صد درصد توانایی خودم را می گذارم تا بتوانم به باشگاه کمک کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)