سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۹

افتتاح نخستین دهکده تولید آرتمیا خاورمیانه در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار کرمان نخستین تولیدکننده صنعتی سیست و بیوماس خاورمیانه شامل حوضچه 30 هکتاری تولید آرتمیا در نوق رفسنجان افتتاح شد. آرتمیا یک موجود ظریف و باارزش غذایی فوق العاده بالا حاوی تمام اسیدهای آمینه، پروتئین برای تغذیه ماهیان دریایی، خاویاری، زینتی و ... است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)