سایر منابع:
سایر خبرها
دهکده آرتمیا در رفسنجان افتتاح شد
به گزارش ایرنا استاندار کرمان روز یکشنبه در آیین افتتاح دهکده پرورش آرتمیا در بخش نوق رفسنجان گفت: باعث خوشحالی است که این صنعت جدید در منطقه نوق ایجاد شده و کسی فکر نمی کرد این محصول با ارزش افزوده فوق العاده بالا در این منطقه تولید شود. علیرضا رزم حسینی افزود: کارآفرینی و خلق ثروت در جای جای استان کرمان امکان پذیر است و امید می رود موانع در مسیر پیش رو برطرف شود. وی بیان کرد: دهکده آرتمیا در
اولین دهکده آرتمیا خاورمیانه در رفسنجان افتتاح شد
اقدامی دانش بنیان، کارآفرین و براساس اقتصاد مقاومتی است که ارزش افزوده فوق العاده بالایی دارد. علیرضا رزم حسینی با اشاره به اینکه ایده این طرح از سوی آیت الله هاشمی بوده است، افزود: قول همکاری برای رفع مشکلات این طرح می دهیم. وی یادآور شد: این طرح شرایط گردشگری را نیز دارا بوده و می توان طرح های توسعه گردشگری را در این محل اجرا کرد. مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان
اولین دهکده تولید و پرورش آرتمیا خاورمیانه در رفسنجان افتتاح شد
اینکه پرورش آبزی در منطقه جنوب توسعه یافته، افزود: در رابطه با آب های شور استان کرمان باید برنامه ریزی و از پتانسیل این آبها برای تولید گونه های متفاوت استفاده کنیم. عبدالحی تصریح کرد: وظیفه داریم به عنوان بخش دولتی، به چنین طرح هایی کمک کنیم. به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان گفت: ایجاد دریاچه در یک منطقه کویری باورنکردنی است، اما این موضوعِ با
باند دوم محور رفسنجان - نوق افتتاح شد
1394/6/10 سه شنبه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علیرضا رزم حسینی در آخرین روز از هفته دولت در سفر یکروزه به شهرستان رفسنجان، باند دوم محور رفسنجان – نوق (فاز اول) به مساحت 4200 متر به طول 8230 متر و عرض 9 متر با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال افتتاح شد. استاندار کرمان در طول مسیر مورد استقبال مردم شهر صفاییه و روستای جهان آباد بخش فردوس قرار گرفت. افتتاح پروژه
سفر یک روزه استاندار کرمان به رفسنجان و انار / طعم آب شیرین در روستای جهان آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، استاندار کرمان علیرضا رزم حسینی در سفر یک روزه خود به شهرستان های رفسنجان و انار به همراه جمعی از مدیران استان در بدو ورود به دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان به منظور کلنگ زنی دانشکده علوم پایه این دانشگاه، ابتدا به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند و سپس کلنگ این دانشکده به زمین زده شد. محمدعلی دهقان در حاشیه این کلنگ زنی با تبریک هفته دولت اظهار
دو طرح عمرانی در رفسنجان به بهره برداری رسید
به گزارش ایرنا بهره برداری از چاه آب بهداشتی جهان آباد بخش فردوس نوق در ادامه سفر روز یکشنبه علیرضا رزم حسینی به رفسنجان افتتاح شد. بخشدار فردوس در این رابطه گفت: اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال برای حفر چاه و تجهیزات و خط لوله انتقال آب هزینه شده است. مصطفی کدخدایی افزود: این چاه آب بهداشتی نیاز جمعیت دو روستای محمودیه و جهان آباد بخش فردوس با جمعیت 734 نفر را تامین می
پیشرفت و توسعه هر منطقه از همت بلند و عزم جزم سرمایه گذاران و کارآفرینان است
کشور کمک کند؟ وی بیان کرد: بودجه عمرانی رفسنجان 13 میلیارد تومان است و سوال این است که چگونه با این عدد می توان شهر را اداره کرد و از آن توقع داشت؟ اما با امضای موافقتنامه های 2 هزار و 500 میلیارد تومانی سرمایه گذاری که 100 میلیارد تومان در حال اجراست، معادل 100 برابر بودجه عمرانی کار انجام خواهد شد. رزم حسینی در ادامه با اشاره به بحران آب در استان کرمان گفت: در بحران آب نه امریکا مقصر
باز شدن قفل یک پروژه 27 ساله در بردسیر / وقتی کار هست، اما کارگر نیست
. بازار گل در کرمان راه اندازی شود استاندار کرمان سپس یک واحد مرغداری را در منطقه بهرامجرد شهرستان بردسیر افتتاح کرد که با 800 میلیون تومان اعتبار بخش خصوصی و تسهیلات بانکی راه اندازی شده است. رزم حسینی همچنین طرح آبیاری قطره ای و پروژه گازرسانی به منطقه نگار شهرستان بردسیر را افتتاح کرد، هم زمان با این پروژه ها یک هزار و 100 هکتار آبیاری قطره ای به بهره برداری رسید
استان کرمان 10 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دارد / استانداری کرمان می تواند با 200 نیرو اداره شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر امروز در جمع مردم بهرمان در محل مسجد جامع این شهر با بیان اینکه عظمت و اعتبار جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است، یاد امام جمعه فقید رفسنجان را گرامیداشت و اظهار داشت: حجت الاسلام هاشمیان در دوران جنگ پشتیبان جبهه ها بود. استاندار کرمان تصریح کرد: گر چه تحریم ها خسارات زیادی به کشور وارد کرد، اما موفق شدیم غنی سازی را به
الگوی کشت محصولات کشاورزی اصلاح می شود/وجود13هزارحلقه چاه غیرمجاز
مطلب که کلید توسعه در دست دولت نیست، بلکه به دست سرمایه گذاران و کارآفرینان است، افزود: مثلث توسعه اقتصادی در استان باید برای ارتقای رفاه مردم کار کند چرا که مردم از سیاسی کاری خسته شده اند. رزم حسینی سرمایه گذاران را مجاهدان اقتصادی خواند و گفت: بودجه عمرانی رفسنجان در سال گذشته 13 میلیارد تومان بوده است و سوال این است که چگونه با این عدد می توان شهر را اداره کرد و از آن توقع داشت
کرمان به قطب پرورش آرتمیا در کشور تبدیل شد/کار آفرینی و اشتغالزایی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی
1394/6/9 دوشنبه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ این پروژه در زمینی به مساحت 75 هکتار و میزان اعتبار 3 میلیارد تومان در بخش نوق رفسنجان و به توصیه حضرت آیت اللله هاشمی رفسنجانی از سال 79 شروع شده است. طرح پرورش آرتمیا از نظر وسعت و برنامه تولید و توسعه بزرگترین پروژه تولید کننده صنعتی سیست و بیومتر در خاورمیانه است و انواع فراورده های آرتمیا را برای مصرف در مراکز تکثیر و
دانشکده علوم ریاضی دانشگاه ولیعصر رفسنجان کلنگ زنی شد
به گزارش خبرنگار مهر ، استاندار کرمان همزمان با هفتمین روز از هفته دولت به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین پروزه وارد شهرستان رفسنجان شد. علیرضا رزم حسینی در ساعات ابتدایی ورود به رفسنجان کلنگ دانشکده ریاضی دانشگاه ولیعصر رفسنجان را به زمین زد. این دانشکده با هفت هزار متر مربع زیربنا و 90 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد. نماینده عالی دولت در استان کرمان در بدو
استاندار کرمان: کلید توسعه در دست سرمایه گذاران و کارآفرینان است
یکهزار و 300 میلیارد تومان پروژه در حال اجراست. استاندار کرمان تصریح کرد: صد برابر بودجه رفسنجان در سال گذشته طرح در حال اجرا است و این زمینه اشتغال را فراهم کرده است. وی به کمبود و بحران آب اشاره کرد و گفت: مردم باید بدانند که از چه طریق از آب استفاده بهینه کنند و از 34 هزار حلقه چاه آب کشاورزی در استان کرمان، 13 هزار مورد غیر مجاز وجود دارد که با اجرای طرح همیار آب بهره برداری از آب در صنعت و
گازرسانی به بخش گلزار در بردسیر آغاز شد
از اخذ وام های بانکی با سود بالا گلایه کرد. استاندار کرمان هم گفت: تنها وجود سردخانه کافی نیست و باید کارهای بزرگتری انجام داد که از جمله آن برند سازی است. رزم حسینی تاکید کرد: نباید خود را گرفتار بانک های دولتی کرد. علیرضا رزم حسینی در ششمین روز هفته دولت برای افتتاح چند طرح عمرانی به بردسیر سفر کرد. 7439/3028
2 طرح عمرانی در رفسنجان بهره برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، بعد از ظهر امروز با حضور استاندار کرمان و مسئولان شهرستان رفسنجان، پروژه تامین آب بهداشتی روستای جهان آباد رفسنجان با اعتبار 650 میلیون تومان به بهره برداری رسید. مصطفی کدخدایی بخشدار فردوس در حاشیه این افتتاحیه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اعتبار این پروژه شامل 250 میلیون تومان هزینه حفر و تجهیز چاه است و 200 میلیون تومان هزینه خطوط انتقال
40 درصد چاه های جنوب کرمان غیرمجاز است
می کند. استاندار کرمان گفت: بودجه عمرانی رفسنجان 13 میلیارد تومان است و با امضای موافقتنامه های سرمایه گذاری به میزان 2 هزار و 500 میلیارد تومان کارهای عمرانی انجام می شوند. وی با بیان این مطلب یادآور شد: حدود 100 میلیارد تومان در حال اجراست و امید است مسئولین این منطقه با به کارگیری نیروهای انسانی متعهد و خبره و همچنین استفاده از تکنولوژی های نوین در راستای بهبود وضعیت
آغاز ساخت دانشکده علوم پایه دانشگاه ولی عصر رفسنجان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ اعتبار ساخت این دانشکده 7 هزار متر مربعی 10 میلیارد تومان است . علیرضا رزم حسینی کلنگ ساخت این دانشگاه را امروز در رفسنجان به زمین زد. انتهای پیام/ی
سفر یک روزه استاندار به رفسنجان
ایرنا- کرمان- در سفر یک روزه استاندار به شهرستان رفسنجان در آخرین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.7432
انعقاد یک تفاهم نامه در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان برسیر
منعقد می شود. صادقی همچنین اعلام کرد: مشکل گاز رسانی به گلزار تا پایان سال جاری مرتفع و در 22 بهمن ماه افتتاح می گردد. امام جمعه بردسیر ایده طرح مثلث توسعه اقتصادی را یک ابتکار جدید در کشور برشمرد که توسط استاندار کرمان مطرح شده و مورد استقبال سایر استانداران و وزرای دولت قرار گرفته است. دکتر تارم گفت: همدلی که بین ارکان حکومت ایجاد شده، ما در شهرستان به عینه حاضر و ناظر بر این
ساخت بیمارستان 32 تختخوابی در انار آغاز شد
...: با توجه به برنامه ریزی تکمیل بیمارستان تا دو سال آینده، بخشی از اعتبارات احداث بیمارستان انار توسط خیرین شهرستان و بخش دیگر آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تامین می شود. وی اظهار کرد: برای کادر خدماتی و درمانی این مرکز در خرداد ماه سال جاری، 56 نیرو از طریق آزمون استخدامی جذب شده اند. استاندار کرمان و هیات همراه از مرکز بهداشتی انار و امکانات آن شامل بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه، زایمان، اورژانس، دیالیز و کلینیک تخصصی بازدید کردند. رزم حسینی در آخرین روز هفته دولت به شهرستان رفسنجان و سپس انار سفر کرد. شهرستان انار در فاصله 210 کیلومتری شمال کرمان قرار دارد. 7433/ ...
370 میلیارد تومان اعتبار از محل صرفه جویی سوخت به استان اختصاص داده شده است
1394/6/8 یکشنبه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ا رزم حسینی استاندار کرمان در همایش یک روزه فرمانداران استان کرمان با بیان اینکه در هفته دولت 187 پروژه بخش خصوصی آماده افتتاح است گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومان در حوزه های صنعت، معدن، انرژی، کشاورزی و میراث فرهنگی به بهره برداری می رسد استاندار کرمان شمار پروژه های دولتی قابل افتتاح در هفته دولت را
نخستین دهکده تولید و پرورش آرتمیای خاورمیانه در رفسنجان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان , در هفتمین روز هفته دولت طرح پرورش آرتمیا، امروز توسط استاندار کرمان و فرماندار و امام جمعه رفسنجان، نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، به بهره برداری رسید. شرکت گوار کویر آریا با استفاده از یک آب بندان به مساحت 30 هکتار در منطقه نوق رفسنجان ( جوادیه فلاح ) از سال 1379 در زمینه تولید سیست آرتمیا آغاز به کار و در 3 سال
7 طرح در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد
افزود: در طرح مدت سه سال برای تکمیل این پروژه زمان و 10 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است. همچنین افتتاح پروژه زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری خیابان شهید حسین علیزاده روستای عباس آباد آقاغفور با اعتبار 436 میلیون و 700 هزار تومان انجام شد که بخشی از این هزینه صرف جابه جایی شبکه آب و برق این منطقه بوده است. در ادامه بوستان زائر روستای شمس آباد به مساحت یک هزار متر مربع با اعتبار
7 طرح در بخش مرکزی رفسنجان افتتاح شد
سویی در مسیر زائرین امامزاده سید جلال الدین اشرف و مسافرین رفسنجان به زرند و مشهد مقدس قرار گرفته است. سالن ورزشی امام حسین(ع) روستای اسماعیل آباد نوق بخش مرکزی رفسنجان که با مساحت هزار و 40 مترمربع و اعتبار 850 میلیون تومان با مشارکت خیران و آموزش و پرورش رفسنجان احداث شده امروز افتتاح شد. خانه عالم اسماعیل آباد شهر رفسنجان با زیربنای 130 مترمربع و اعتبار 60 میلیون تومان با
پایان انتظار 27 ساله برای افتتاح یک پروژه!
با بهره برداری از کارخانه مجتمع جهان فولاد بردسیر در سال 95 پروژه ای با عمر 27 سال افتتاح خواهد شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "علی عباسلو" مدیر مجتمع جهان فولاد سیرجان در بازدید پیش از ظهر امروز (شنبه هفتم شهریورماه) استاندار کرمان از مجتمع جهان فولاد بردسیر گفت: این پروژه 27 سال قبل به منظور ساخت ماشین آلات معدنی کار خود را آغاز کرد اما به دلایل
افزایش بودجه پروژه باند دوم محور رفسنجان - نوق
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ظهر امروز که به منظور کلنگ زنی طرح گردشگری اوراف رفسنجان به این منطقه سفر کردیم، خودروی خبرنگاران در آستانه کلنگ زنی نخستین طرح در ششمین روز هفته دولت در تلی از خاک گیر افتاد و پس از کلنگ زنی با خودروی مدیر طرح اوراف از خاک بیرون کشیده شد. اوراف قرار است منطقه ای گردشگری شود و پذیرای مسافران مسیر جاده رفسنجان – سرچشمه باشد، این منطقه گردشگری در بالای
استاندار: 220 طرح اشتغالزایی در روستاهای کرمان در دست اقدام است
استاندار کرمان گفت: 220 طرح بابت اشتغالزایی در روستاهای استان در دست اقدام است که امیدواریم با اجرایی شدن این طرح ها بتوانیم به تقویت روستاهای استان کمک شایانی کنیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز هفتم شهریور با اشاره به خدمات شایان دولت تدبیر و امید در بحث روستایی نیز گفت: دولت دهم در زمینه توسعه روستایی برنامه های اساسی
طرح توسعه روشنایی شهرستان بردسیر افتتاح شد
به گزارش ایرنا استاندار کرمان روز شنبه در ادامه سفر یک روزه به شهرستان بردسیر این طرح عمرانی را افتتاح کرد. از مشخصات این طرح می توان به 42 کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه، نصب 12 دستگاه ترانس توزیع و 1.5 کیلومتر شبکه روشنایی اشاره کرد. همچنین با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسوولان آزمایشگاه دامپزشکی بردسیر با 200 میلیون ریال افتتاح شد. این واحد دارای آزمایشگاه سرولوژی دام و طیور است. استاندار کرمان
استاندار کرمان: وحدت اولین رمز موفقیت استان است
کارخانه اعلام آمادگی کرده است که بزودی راه خواهد افتاد. رزم حسینی با بیان اینکه نزدیکی بردسیر با کرمان فرصت های بی نظیری را برای این شهرستان فراهم کرده است اضافه کرد: خط ریلی بردسیر، سیرجان و کرمان در حال مطالعه است. استاندار کرمان امروز در سفر یک روزه به شهرستان بردسیر چند طرح عمرانی را افتتاح کرد. همچنین تفاهم نامه سرمایه گذاری برای احداث کارخانه فرو منگنز بین استاندار کرمان، امام جمعه و فرماندار
عملیات اجرایی احداث بیمارستان 32 تختخوابی انار آغاز شد
به گزارش خبرنگار، استاندار کرمان صبح یکشنبه در آیین کلنگ زنی بیمارستان 32 تختخوابی انار گفت: حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار با خواسته های مردم شهید پرور این شهرستان فاصله دارد؛ اما امیدواریم با اجرای این پروژه، سطح خدمات بهداشت و درمان در این منطقه ارتقاء پیدا کند. وی ابراز امیدواری کرد که این بیمارستان ظرف دو الی سه سال آینده به بهره برداری برسد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی