چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۷

راه اندازی نخستین منطقه ریلی کشور در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین امیری شامگاه سه شنبه در آیین جشن بومی سازی قطعات معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت های وابسته اظهار داشت: افرادی که دارای نگاه توسعه ای و تولیدی هستند، موجب توسعه، تغییر و تحول می شوند و رزم حسینی استاندار کرمان با این دیدگاه مثلث توسعه اقتصادی را ارائه داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)