پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۳

موسوی رکوردشکنی کرد و قهرمان پرتاب چکش لیگ دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، در آغاز این مرحله کاوه موسوی از تیم طنین موج های آبی با پرتابی به میزان 74.30 متر، ضمن جابجایی رکورد باشگاهی کشور که پیش از این در دست خودش بود، عنوان نخست این ماده را کسب کرد. پس از او پژمان قلعه نویی از تیم نفت فلات قاره ایران با 69.89 متر دوم شد و مهدی محمدی از تیم سبک سازان شرق با 65.93 متر در جایگاه سوم قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)