پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عرش نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۷

دغاغله: در ملوان بازی کرده ام، اصلا نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم و هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ملوان را به هیچوجه نمی توان دست کم گرفت. آنها هیچ چیز برای از دست دادن ندارند و ما هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و می خواهیم هواداران را شاد از ورزشگاه بدرقه کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)