پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۰۱:۰۸

از دلواپسی زاکانی تا بیانیه خوانی جلیلی

تلویزیون اسم خودش را رسانه ملی گذاشته ولی مگر قرار است هر مسمایی با اسمش هماهنگ باشد؟! مثلا بعضی از اصولگرایان اصرار دارند که حتما به آنها بگویند اصولگرا ، ولی اگر بپرسی اصولی که شما به آن گرایش دارید چیست، می گویند خدا پدرت را بیامرزد ؛ اصولگرایی اسم ماست نه رسم ما! این داستان بر سازمان دراز و پهن (عریض و طویل سابق) صداو سیما هم صدق می کند ؛ یعنی اگر چه اسمش رسانه ملی است ولی در عمل در خدمت بعضی دوستان عزیز است و آنها هر چه بگویند همان می شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)