سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۷

زنی که دخترش را با انگور عوض کرد!

پلیس هندوراس زنی را به اتهام فروختن نوزادش در ازای دریافت پنج دلار دستگیر کرد. بنابراعلام پلیس هندوراس، این زن 18 ساله اقدام به فروختن دختر دو ماهه اش کرده و در ازاء آن مبلغ پنج دلار و مقداری انگور دریافت کرد. پلیس هندوراس با اعلام اینکه کارینا کاسترو به بیماری روانی مبتلاست، تصریح کرد: این زن نوزادش را به یک زنی که هویتش شناسایی نشده، فروخته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)