چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۶

دریافت شهریه های جدید مهدهای کودک از ابتداء مهر

آرزو ذکایی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس ، با اشاره به دریافت شهریه جدید مهدهای کودک، اظهار داشت: با ابلاغ بخشنامه توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور، مهدها موظف هستند که از ابتدای مهر شهریه های جدید را دریافت کنند. وی تصریح کرد: سقف افزایش شهریه ها برای سال جاری براساس نرخ تورمی منتهی به اردیبهشت 94 (15 درصد) بوده، و این در حالی است در برخی از استان ها شهریه کمتر 14 و 12 درصد افزایش یافته اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)