پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۳:۲۶

انگور ارومیه، بلاتکلیف میان واسطه ها و باغداران

گفته می شود که امسال انگور ارومیه بازار خوبی ندارد و به باغ داران اینگونه القا می شود که برای برداشت آن اقدام نکنند در حالی که این محصول در چند شهر آن سو تر از ارومیه به 5 برابر قیمت محلی فروخته می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)