پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۰

پروژه آبرسانی امامزاده جعفر باشت آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز تست آزمایشی پروژه بزرگ امامزاده جعفر (ع) و ماهور باشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی جهت تامین آب 3 هزار و 500 هکتار از اراضی منطقه با موفقیت استارت خورد. عارف بهگام در حاشیه این بازدید ضمن ابراز امیدواری از انجام موفقیت آمیز این پروژه، اظهار کرد: پروژه بزرگ آبرسانی دشت امامزاده جعفر و ماهور باشت دارای 46 کیلومتر خط انتقال اصلی و حدود هفت کیلومتر خط لوله فرعی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)