پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۶

پرونده نماینده کاراته ایران با 9 مدال طلا، نقره و برنز بسته شد

سرویس ورزشی بی باک ؛ بخش رزمی: به گزارش خبرنگار مهر ، تیم کاراته تهران که به نمایندگی از ایران در چهارمین دوره رقابت های کاراته غرب آسیا در امارات شرکت کرده بود با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز به کار خود پایان داد. در رقابت ها ی کومیته مردان بهمن عسگری در وزن 84- کیلوگرم به مدال طلا رسید. سیدامیرحسین موسوی پور در وزن منهای67-کیلوگرم و سیدمهدی موسوی در وزن 84+ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و میثم رشوند در وزن منهای 75-کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)