سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۹

آبگرفتگی عین 2 ادامه دارد

یک ماه از آغاز بحران سیل در خوزستان می گذرد و با فروکش کردن آب در بعضی از مناطق، مردم به منازل خود بازگشته اند. به گزارش تسنیم، منطقه عین 2 که چند سالی است جزو محدوده شهری اهواز به حساب می آید همچنان دچار آب گرفتگی و ترکیب سیلاب با فاضلاب است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)