چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۴

ریاحی: سوشا مکانی باید اخراج می شد/ نمره قضاوت حاجی پور بالاست

کارشناس داوری می گوید داور بازی پر سپولیس و ملوان در مورد مهدی طارمی سختگیری کرد، ولی غیر قانونی عمل نکرد، اما سوشا مکانی را به علت اعتراضات زیاد و برخورد ناشایست باید اخراج می کرد. او همچنین اخراج مربی ملوان را درست می داند. محمد ریاحی، کارشناس داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازی دیروز (یکشنبه) پر سپولیس و ملوان، اظها ر کرد: با توجه به این که در هفت مورد داور قانونا می تواند کارت زرد خود را نشان دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)