سایر خبرها
داوران چه بر سر فوتبال می آورند؟
محرومیت را مقابل خود دید و در ادامه، پنالتی های مشکوک گرفته شده و نشده صالحی در بازی هفته ششم بین پرسپولیس و سایپا، 4 جلسه محرومیت را برای این داور در پی داشت. در بازی اخیر پرسپولیس و ملوان در جام حذفی هم اخراج بحث برانگیز طارمی و کارت زرد منجر به محرومیت سوشا مکانی، داد مجدد پرسپولیس را درآورد! این فریم ها را کنار پنالتی دیده نشده نفت تهران در بازی معوقه 2 روز پیش لیگ برتر مقابل استقلال بگذارید
اسامی کامل داوران هفته هفتم لیگ برتر/ صالحی هم محروم شد!
پرسپولیس نیوز : برنامه و اسامی کامل داوران هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور مشخص شد. در این فهرست هم نامی از احمد صالحی که با قضاوت پراشتباهش پرسپولیس برابر سایپا شکست خورد دیده نمی شود و این داور مانند علیرضا فغانی دچار محرومیت شده است. این برنامه به شرح زیر است: پنجشنبه 1394/07/02 ساعت 15:30 سیاه جامگان- استقلال خوزستان ورزشگاه ثامن مشهد رضا عادل- علی
طهماسبی: خوشحالی ام بد برداشت نشود
خطا شد و بازیکن ما نتوانست توپ را به من برساند. عشوری هم گفت بازیکن صبا روی من خطا کرد و بعد از آن پنالتی اتفاق افتاد اما داور قبول نکرد. داور می توانست اخراج نکند توپ خیلی از بازیکن صبا فاصله گرفته بود و به اوت می رفت؛ من هم خودم را کنار کشیدم تا برخوردی به مهاجم مقابلم نداشته باشم اما او خودش را به من دست من زد و پنالتی اعلام شد. نظر داور محترم است و حرفی نمی زنم. آقای زرگر از نظر اخلاقی
قضاوت داوران قزوینی در لیگ های فوتبال باشگاهی کشور
طول سال های گذشته همواره موفق بوده و توانسته اند، در مسابقات مختلف باشگاهی کشور قضاوت داشته باشند. مجید گروه ای افزود: در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور هم، ولی صفارها و حسن کشاورز از قزوین به عنوان داور دوم و سوم، دیدار تیم های دبیری تبریز و مقاومت البرز را قضاوت می کنند. وی قضاوت داوران استان قزوین در مسابقات فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال لیگ برتر باشگاه های
انتقادهای برانکو: به بازیکنانم بغل پا یاد می دهم / تصمیمات داوران علیه خانواده پرسپولیس است
، بلکه علیه فوتبال اظهارنظر کرده است. سطح صحبت های شان نباید این حد باشد. ایشان راست می گوید. وظیفه من است که به بازیکنانم بغل پا یاد بدهم اما باز هم تکرار می کنم چرا داوران محروم می شوند؟! در روزهای گذشته هجمه های زیادی علیه طارمی و سوشا مکانی به خاطر اعتراض به داور به راه افتاده است. ببینید داور بدون هیچ دلیلی طارمی را اخراج و به سوشا اخطار داد. در حالی که سوشا هیچ چیزی نگفت. هیچ
رافت: فکر نکنم مازیار با پرسپولیسی ها قرار دعوا گذاشته باشد
دعوایی صورت نگیرد وارد زمین شدم تا جلو بازیکنان مان را بگیرم تا اخراج نشوند.پرسپولیس ده نفره شده بود و ما می توانستیم به گل برسیم. او درباره درگیری اش با سوشا مکانی گفت: سوشا رفتارش شبیه کودکان است.او معتقد است بازیکنی حرفه ای است و باید در تیم ملی بازی کند.این چندمین بار است که چنین رفتاری از سوشا سر می زند.او حق ندارد اعتراض کند.متاسفانه یک سری احترامات تغییر کرده است.زمانی
برای پرسپولیس جان می دهم!
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ در روزی که پرسپولیس تهران در بازی با ملوان انزلی موفق به شکست حریف و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد، دو بازیکن این تیم محروم شدند. اولی مهدی طارمی بود که در این دیدار دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد و دومی هم سوشا مکانی بود؛ دروازه بان اول پرسپولیس که پس از دریافت کارت زرد به شدت عصبی شد و به سمت داور چهارم رفت و
اخبار ویژه روزنامه های چهارشنبه 1 مهر
خودشان بپرسید. وی همچنین اظهار کرد: به طور کلی این افراد دیدشان اینگونه است که اصلاح طلب ها ضد انقلاب و کافر هستند و وقتی این افراد چنین دیدی دارند حتما این گونه هم قضاوت می کنند. مطهری خاطرنشان کرد: این افراد اصلاح طلبان را دشمن می دانند که این درست نیست زیرا ما اصلاح طلبان زیادی داریم که بسیار بیشتر از بسیاری از اصولگرایان، اصولگرا و متدین هستند و این نگاه ، نگاه غلطی است. نماینده مردم تهران در
90/ سوشا راه محبوبیت را اشتباه گرفته
رقابت ها صعود کرد. 90: حدس می زدید این دیدار به جنجال بکشد؟ نه، تا قبل از جنجال دقایق پایانی به نظر می رسید همه چیز تحت کنترل باشد. داور هم بنده خدا آنقدر اشتباه نداشت که بگوییم پیش بینی می شد درگیر شوند البته اگر درست متوجه شده باشم مکانی در حمایت از بازیکن هم تیمی اش با داور مسابقه درگیر شد که این کار هم باز حرکت سوشا را توجیه نمی کند یعنی در واقع کار سوشا در هیچ شرایطی قابل دفاع
90/ زمانی که پروین، دایی و کریمی کاپیتان بودند کسی صدایش در نمی آمد
هدایت علیزاده پرسپولیس ملوان را از پیش رو برداشت و به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یافت. اما دیدار پرسپولیس کم حاشیه نداشت از اخراج طارمی و اعتراض به داوری آغاز شد که البته با کلمات رکیک برخی تماشاگران نیز همراه بود. دیروز به سراغ رئیس کمیته داوران رفتیم و در خصوص اتفاقات این دیدار با او گفتگو کردیم. 90: آقای اصفهانیان باز هم شاهد اعتراض به داور بودیم، به نظر شما داوری این دیدار چگونه
90/ پروین بود یک ثانیه هم نمی گذاشت سوشا در پرسپولیس بماند
رفتن آنها به حریف کمک کرد راحت تر بازی کند. البته با اینکه ملوان بازی را باخت ولی جوانانی مثل محرمی و رضی پور واقعاً خودشان را خوب نشان دادند و خوشحال هستیم که حداقل آنها توانستند نظر کادر فنی را جلب کنند. 90: یعنی اگر نوری و افشین مصدوم نمی شدند احتمال داشت نتیجه تغییر کند؟ شک نکنید تاثیر داشت چون مهره های اصلی تیم بودند و حتی اگر نوری در زمین بود شرایط فرق می کرد. ناگفته نماند سایر
90/ وقتی سوشا در حسرت کارت قرمز آواره ترین می شود!
( ا نایتمر تو ریمبربر) است از گروه دریم تئاتر. یک کابوس را فقط باید در دل یک کابوس تعریف کرد. این مطلب در مورد کابوسی است به نام سوشا مکانی و شبی که نباید از یاد بردش. شبی که کابوس داشت به فاجعه تبدیل می شد و نشد... این مطلبی است در مورد یک کابوس. 2.مهدی طارمی اخراج شده. اخطار اول را ندیدم و نمی توانم قضاوت کنم اما اخطار دوم درست است. زدن دروازه بان به صورت کاملا عمدی برای گرفتن سرعت بازی
اظهارات تکان دهنده مدیرعامل سابق پرسپولیس
فکر کنند. وی ادامه داد: دولت که کمک نمی کند. اسپانسر هم که نمی توانیم بگیریم. ببینید چه بلایی بر سر روحیه بازیکن می آید. حالا در این شرایط به قول برانکو پرسپولیس باید به جای یازده نفر باید با تیم پانزده نفره بازی کند. متاسفانه داوران برای آنکه ثابت کنند کارشان درست است و به خاطر اشتباه بازی قبلی نمی خواهند به پرسپولیس لطف کنند مکرر برای این تیم سوت می زنند تا عدالت شان را از این طریق
کامیابی نیا: اشتباهات داوران به ضرر ما بوده
به هر حال اتفاقاتی افتاده که به ضرر ما بوده است. امیدوارم داوران با تمرکز به قضاوت بیایند چرا که ما چند هفته متضرر شدیم، هرچند که اشتباهات داوری اتفاقی بوده است. کامیابی نیا درباره اینکه چقدر برای خودش شانس قائل است تا در لیست بعدی تیم ملی باشد اظهار داشت: فکر می کنم بعد از این هفته لیست تیم ملی اعلام می شود و من هم خیلی امیدوارم تا بتوانم در لیست تیم ملی قرار بگیرم و خودم را نشان دهم. البته خوشحالم که زیر ذره بین کی روش قرار دارم و امیدوارم که اینبار بتوانم در لیست تیم ملی قرار بگیرم. ...
طارمی: قول می دهم دیگر عصبی نشوم
دوم را گرفتم 20 بازیکن پشت من و دروازه بان ملوان بودند و دلیل نداشت که داور بخواهد در آن صحنه به من کارت بدهد. البته چه فایده، الان می آیند و این داور را هم 4 جلسه محروم می کنند اما چیزی عوض نمی شود. فکر می کنم با همین وضعیت که داوران اشتباه می کنند و آنها را محروم می کنند دیگر تا پایان فصل داوری باقی نمی ماند که بخواهد بازی ها را قضاوت کند! وی ادامه این روند در داوری ها را به ضرر تیم
10 اشتباه تاثیرگذار داوری در لیگ و جام حذفی
آهن- ملوان *4)یک گل تیم ملوان به ثمر رساند که به اشتباه آفساید اعلام شد. پرسپولیس - ملوان *5)کارت زرد اول طارمی اشتباه بود او روی چمن سر خورد و بی ملاحظگی از او سر نزد و داور برای این کارت عجله کرد و اخراج طارمی با دو کارت زرد صحیح نبود. صبا - تراکتورسازی *6)ایران پوریان در محوطه جریمه اوسانی را هل داد و یک پنالتی برای صبا گرفته نشد. راه آهن
خوردبین: طارمی نباید اخراج می شد
اشتباهات گاهی در بازی های متوالی به سود بعضی تیم ها شده است. خوردبین افزود: با تمام این اوصاف باز هم نمی توانیم به خودمان به قبولانیم که مثلاً بازیکنان ما را به خاطر بازی های بعد محروم کرده باشند. البته به تصمیم ها اعتراض داریم. طارمی نباید اخراج می شد، اخطار اول او آشکارا بی دلیل بود. این بازیکن لیز خورد و موقعیت خطرناکی هم نبود. اگر این اخطار هم نبود، روی صحنه دوم می شد اخطار نداد اما حداقل اینکه او اخراج نمی شد و به هر حال حذف شدن دروازه بان اصلی و بهترین گلزن یک تیم، لطمه کوچکی نیست هر چند ما به توانایی سایر بچه ها اعتقاد داریم. ...
بازی “پرسپولیس و تراکتورسازی” و 4 جلسه محرومیت در انتظار محسن ترکی ؟!
محسن ترکی داور بازی تراکتورسازی و پرسپولیس شد. با توجه به تصمیم گیری صورت گرفته در دپارتمان داوری،محسن ترکی دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر را سوت خواهد زد. دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس روز جمعه در تبریز برگزار خواهد شد. گفتنی است احمد صالحی که در لیگ برتر چهاردهم به عنوان برترین داور لیگ برتر انتخاب شد و در مراسم برترین های فوتبال از او تقدیر شد در
زندگی سلطان در آستانه 69 سالگی/ از خیابان عارف تا گلزنی به منچستر یونایتد
مانده از سال قبل) به مقام قهرمانی رسید و در فینال استقلال را 2بر 1شکست داد. در لیگ آزادگان نیز این تیم طی دو دیدار رفت و برگشت موفق عمل کرد. در بازی رفت (2مهر) در حالی که داور عربستانی دو یار پرسپولیس را در همان نیمه اول از بازی اخراج کرد برد استقلالی ها مسجل می نمود ولیکن تیم پرسپولیس با ارائه یک بازی غیرتمند و هماهنگ نتیجه مساوی را رقم زد، نتیجه ای که برای قرمزها کمتر از برد نبود. در بازی
پرسپولیس و مشکل ادامه دار اشتباهات داوری
به گزارش ایرنا، البته اشتباهات داوری فقط به این دیدار پرسپولیس باز نمی گردد و پیش از این در چهار مسابقه قبلی قرمزپوشان تهرانی در لیگ برتر نیز نحوه قضاوت ها با انتقاداتی مواجه شده بود به طوری که داوران یکی پس از دیگری از جمله محسن ترکی داور دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان دو جلسه، سید حسن زرگر داور پرسپولیس و سپاهان دو جلسه، علیرضا فغانی داور پرسپولیس و ذوب آهن چهار جلسه محروم و احمد صالحی داور
قنبرپور:همه می دانند مکانی چقدر احساسی است
اعتراض را ادامه دهد برگردد، به او گفتم با توجه به اینکه نقطه قوت تیم است باید مراقب باشد خود را در معرض اخراج قرار ندهد و به همین دلیل بهتر است به درون دروازه برگردد. وی درباره آنکه رفتارهای سوشا مکانی در بازی با ملوان اعتراض های عمومی رسانه ها کارشناسان را در برداشته است، ادامه داد: کسانی که سوشا مکانی را از نزدیک می شناسند می دانند او چقدر احساسی است و واقعیت شخصیت او این نیست. سوشا
اظهارات تکان دهنده سرمربی پرسپولیس
از نفراتی هستند که فرصت های گلزنی را از دست داده اند. * در بازی های گذشته اشتباه های داوری در اکثر بازی ها علیه تیم شما بوده و باعث شده در روند نتیجه گیری مشکل داشته باشید. آیا فکر می کنید همه این اشتباه ها سهوی است؟ از مجموع 8 بازی اخیر تیم ما در 4 بازی داوران به طور مستقیم علیه تیم ما سوت زدند. خیلی راحت می خواهم درباره مسئله ای صحبت کنم. تا به حال در مورد اینکه این اشتباه
چاره ای جز بردن تراکتورسازی نداریم | بازیکنانم از ادامه اشتباهات داوران نگرانند
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ البته بهتر بود سرمربی پرسپولیس که از حمایت های رسانه ای در مورد خودش رضایت کامل داشت، به جای حمایت های یک طرفه از سوشا مکانی و رفتارهای عجیبش در آخرین دقایق بازی با ملوان، واقع بینانه تر صحبت کند اما... از بازی شروع کنیم. ارزیابی تان از این برد چیست؟ ما از هفته قبل و اصلاً از زمانی که مشخص شد باید مقابل ملوان به میدان برویم، می
برانکو: چرا همه به سوشا حمله می کنیداو باید داور را خفه می کرد
من همه قبل از شروع بازی عصبی هستند و به چیزهایی که نباید فکر کنند، فکر می کنند. آنها به جای آنکه به مسایل فنی و رسیدن به گل فکر کنند، بیشتر به فکر ضایع شدن حق شان هستند. دفاع من استرس دارد تا با کوچک ترین حرکتی داور به او اخطار بدهد یا پنالتی بگیرد. در بازی برابر ملوان طارمی 2 تا کارت گرفت و در حالی اخراج شد که بدون هیچ قصدی لیز خورده بود. نظرتان درباره کارتی که سوشا مکانی گرفت چیست
محمد مایلی کهن: با مصاحبه بزرگ نمی شوی
اذیت می کند؟ من در بازی با ملوان در ورزشگاه بودم. هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. حتی امروز (دیروز) نظرات کارشناسی داوران را مطالعه می کردم و آن ها هم اشاره داشتند اتفاق خاصی رخ نداده و داور مشکلی نداشته است. اما برخی از منتقدان هم اشاره دارند داوران در چند صحنه از بازی های پرسپولیس در این چند هفته اشتباه داشته اند؟ من یک سوال از شما دارم. اگر داور اشتباه نکرده بود ما به
مدیریت بحران چی شد؟
مکرر و متوالی سر می زند، همه و همه در اختیار و تحت کنترل قرمزپوشان است. آیا سرخ ها در بخشی که تحت کنترل خودشان بوده، درست و بدون نقص عمل کرده اند؟ برای پاسخ دادن به این سوال، بد نیست واکنش های سوشا مکانی پس از تصمیمات داور را در ذهن تان مرور کنید و البته به یاد بیاورید که وی تمام این حرکات را در حالی انجام می داد که یک کارت زرد هم گرفته بود و با کمترین بی مهری از جانب داور باید از زمین خارج می شد
کامیابی نیا: از داوران حمایت نمی خواهیم فقط درست قضاوت کنند
در بازی ای که کمال کامیابی نیا معتقد است حریف کاملا بسته بازی می کرد و با 11 نفر می خواست کار را به ضربات پنالتی بکشاند، پرسپولیس توانست ملوان را در جام حذفی شکست دهد. بازی پربرخوردی که با اخراج و کارت هایی که البرز حاجی پور به قرمزپوشان داد حسابی دست برانکو را برای بازی بعدی در این جام خالی کرد. کامیابی نیا معتقد است یکسری از کارت های داده شده بی جهت بوده و امیدوار است در مسابقات بعدی داوران به
قتل عام
خواسته چهار جلسه از داوری محروم شود و به همین خاطر علیه پرسپولیس سوت زده است! مرور مصاحبه رضا غیاثی رییس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال نشان می دهد اعتراض طارمی چندان هم بیراه نیست: در صحنه اخطار اول طارمی، داور در دقیقه 85 می توانست به او کارت زرد نشان ندهد ولی اعلام خطای طارمی درست بود. کارت زرد دومی هم که داور به طارمی نشان داد و باعث اخراج او شد شاید کمی سختگیرانه بود، به خصوص اینکه داور چند
وحید قلیچ: این که گلر نیست دیو دوسر است
ناحیه استخوان صورت، بینی و دندان دچار شکستگی هایی شد ولی بار دیگر که به دروازه برمی گشت نسبت به دفعه قبل جسارت بیشتری از خود نشان می داد اما وقتی شنید که به سوشا مکانی هم می گویند دروازه بانی که جسارت دارد، گفت: جسارتی که مایه خسارت باشد 2ریال نمی ارزد. گله های پیشکسوت پرسپولیس از دروازه بان این تیم تمامی نداشت و هرگز راضی نشد این جوان را نصیحت کند. بازی پرسپولیس ملوان را از نزدیک دیدید
کمندانی: امیدوارم برانکو بازهم به من فرصت بدهد
ندارید. نظرت درباره کارت قرمزی که البرز حاجی پور به او داد، چیست؟ من که بیرون از زمین بودم و نمی توانم دقیق درباره داوری نظر بدهم اما فکر نمی کنم آن صحنه اخراج داشت. با این حال غیبت مهدی در بازی بعد برای ما سخت است اما امیدواریم که بتوانیم در غیاب او هم به نتیجه برسیم و به پیروزی دست پیدا کنیم. سوشا مکانی هم که بعد از اخراج طارمی خیلی شاکی شده بود و خودش هم کارت گرفت و محروم شد