پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۶

اسرائیل توانایی استفاده از بمب های سنگرشکن علیه ایران را ندارد

کارشناسان مسائل نظامی رژیم صهیونیستی اعتراف کرده اند، رژیم صهیونیستی توانایی و زیرساخت های لازم برای استفاده از بمب های آمریکایی موسوم به سنگرشکن علیه تأسیسات هسته ای ایران را ندارد. به گزارش فارس، پایگاه خبری - تحلیلی المانیتور ، بامداد سه شنبه در گزارشی با اشاره به مباحثات و جدل های سیاسی در داخل آمریکا درباره تهدیدات بمب های سنگر شکن علیه ایران می نویسد، وعده های واشنگتن برای تحویل این بمب ها به رژیم صهیونیستی در میان مقامات ارشد نظامی این رژیم اشتیاق چندانی برنمی انگیزد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط