پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۴

واکنش عالیشاه به پرتاب سیب: هواداران سیب را اسراف نکنند

امید عالیشاه بعد از سوت پایان بازی مقابل تراکتور درباره اینکه چرا در زمان بازی چند بار عصبانی شد، گفت: یک سیب از سوی تماشاگران به سمت من پرتاب شد که این سیب به همسترینگ پایم برخورد کرد و اگر به سر من می خورد شاید اتفاق بدی برایم می افتاد. به گزارش تابناک ورزشی، بازیکن پرسپولیس گفت: هواداران در طول بازی به سوی من سیب پرتاب کردند و به جای خوردن آن این سیب ها را اسراف می کنند. در نیمه اول یک سیب برای من پرت شد و در نیمه دوم یک سیب دیگر از سوی هواداران برای من پرتاب شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)