پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۷

عالیشاه: بازی سختی را بردیم/ هواداران به جای خوردن سیب آن را اسراف می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ، امید عالیشاه درباره اینکه چرا در زمان بازی چند بار عصبانی شد، گفت: یک سیب از سوی تماشاگران به سمت من پرتاب شد که این سیب به همسترینگ پایم برخورد کرد و اگر به سر من می خورد شاید اتفاق بدی برایم می افتاد. وی ادامه داد: در نیمه اول یک سیب برای من پرت شد و در نیمه دوم یک سیب دیگر از سوی هواداران برای من پرتاب شد. به نظر من به جای اینکه این سیب ها را بخورند آن را اسراف می کنند! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)