سایر خبرها
هشدار هواداران به بازیکنان پرسپولیس
به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل ملوان بندر انزلی، از ساعت 15:10 امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد. هواداران حاضر در این تمرین، با شعارهای خود، نارضایتی از دو شکست پیاپی پرسپولیس را نشان دادند. تماشاگران با تشویق بیشتر بازیکنان و اسطوره های دهه های 50، 60 و 70 پرسپولیس از جمله علی پروین، صفر ایرانپاک، کریم باقری، حمید درخشان، بهروز
حاشیه دیدار پرسپولیس- ملوان | شعار حیاکن رها کن برای درخشان | خانزاده با ناراحتی و لنگان لنگان ورزشگاه ...
محمد رضا خانزاده پس از پایان بازی در حالیکه لنگان لنگان حرکت می کرد از ورزشگاه رفت. وی حاضر به صحبت با رسانه ها نشد. *هواداران پرسپولیس مازیار زارع را با عنوان مازیار قایقران دوباره تشویق می کردند. پس از اخراج ایمان صادقی و اینکه تیم ملوان سه تعویض خود را انجام داده بود،مازیار زارع درون دروازه ملوان رفت. مازیار زارع موفق شد در ادامه پنالتی گابریل را
گزارش تمرین امروز پرسپولیس | بیانیه خوانی و تشویق اسطوره ها | یا بمیرید یا نتیجه بگیرید
اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل ملوان انزلی در حالی برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود. این حواشی را در زیر می خوانید: * حدود 50 هوادار ناراضی مقابل درب درفشی فر تجمع کردند و ابتدا به کادرفنی هنگام ورود اعتراض داشتند، اما پس از دقایقی روی سکو رفتند و به تشویق بازیکنان قدیمی پرسپولیس و اسطوره های دهه 50، 60، 70 و 80 این باشگاه پرداختند. * این تمرین ساعت 15
داد و بیداد لیدر معترض در درفشی فر/ اعتراض هواداران به انتخاب مایلی کهن در تمرین
پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه درفشی فر تجمع کردند. در حالی که قرار بود تمرین عصر امروز پرسپولیس طبق اعلام قبلی پشت درهای بسته برگزار شود، تعدادی از هواداران پرسپولیس که جمعیت آن ها به حدود 40 نفر می رسد، مقابل در ورزشگاه درفشی فر تجمع کرده و به نتایج این تیم اعتراض کردند. یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس درمیان آن ها آمد و قصد داشت آن ها را آرام کند اما لیدر
تمرین سرخپوشان پشت درهای بسته درفشی فر | اعتراض هواداران پرسپولیس و شرط تماشای تمرینات!
قرار بود اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست برابر ملوان از ساعت 15 امروز شنبه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شود. تعدادی از هواداران پرسپولیس قبل از شروع تمرین و در حالیکه درهای ورزشگاه بسته بود، منتظر کادر فنی و بازیکنان بودند و بعد از حضور آنها در ورزشگاه، به عملکردشان اعتراض کردند. البته دقایقی بعد درهای ورزشگاه روی هواداران باز شد تا تماشاگران به شرط شعار ندادن علیه بازیکنان و
ژورائف به درفشی فر رفت/ هواداران خشمگین پرسپولیس منتظر درخشان؛ با چه رویی به تمرین آمدی!
انجام دادن این مراحل قادر خواهد بود با پرسپولیس قرارداد رسمی ببندد. گفتنی است ژورائف سابقه بازی با پیراهن بنیادکار مقابل پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه دارد. همچنین امروز و در حالی که تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته بود عده ای از هواداران این تیم پشت در ورزشگاه درفشی فر تجمع کرده و خواستار پاسخگویی درخشان به خود بودند. این عده از هواداران خشمگین پرسپولیس اعتقاد داشتند سرمربی
تشویق اسطوره های پرسپولیس مقابل چشمان بازیکنان فعلی
.... * بازیکنانی که در بازی با ملوان در ترکیب اصلی حضور نداشتند زیر نظر درخشان و عبدی به دویدن و گرم کردن مشغول شدند و پس از آن آقا وسط و کار با توپ را در دستور کار داشتند. * هواداران پس از تشویق اسطوره های پیشین پرسپولیس سکوت و روی سکوها در خصوص مسائل این باشگاه با هم بحث کردند. * بازیکنان اصلی که ریکاوری کردند ترجیح دادند بعد از تمرین به رختکن نروند و کنار زمین بنشینند. * محمدرضا خانزاده مدافع مصدوم پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی به درمان مصدومیت خود پرداخت. * پیام صادقیان به صورت اختصاصی دور زمین دوید. انتهای پیام/ ...
دایی و پروین تشویق شدند/ قنبرپور بازهم در تمرین!
بودند. عده ای مخالف حضور حمید درخشان و عده ای موافق حضور او بودند. *لیدرهایی که موافق حضور علی دایی در تیم بودند امروز علیه سرمربی پرسپولیس شعار دادند. *سرپرست پرسپولیس در پایان تمرین با هواداران صحبت کرد. *عده ای از هواداران پرسپولیس از شایعه حضور مایلی کهن در تیم شان ناراضی بودند و اعتقاد داشتند که مایلی کهن در این شرایط به درد پرسپولیس نمی خورد.
تمرینات گلزنی سرخپوشان در هوای بهاری درفشی فر
بدلیل مصدومیت با هماهنگی کادر فنی به استراحت و فیزیوتراپی پرداخت. رضا نوروزی مهاجم مصدوم سرخپوشان نیز با پزشک تیم تمرینات اختصاصی و دویدن را در دستور کار قرار داد. کار با توپ و مرور تاکتیک های تیمی و تمرینات هدفمند، برنامه بعدی سرخپوشان بود. حمید درخشان، حسین عبدی و علیرضا امامی فر با زیر نظر داشتن عملکرد بازیکنان، نکات لازم را به آنها یادآور می شدند. هوای مطبوع و بهاری ورزشگاه درفشی
هیجان بالای درخشان در روز ابقا و کری رئالی ها و بارسایی ها
تو باغیرت ترین بازیکن تیمی" * همچنین یکی دیگر از هواداران هنگام خروج از درفشی فر خطاب به مکانی گفت تو دروازه بان خوبی هستی ما از تو خواهش می کنیم مانند حضور در زمان فولاد برای پرسپولیس بازی کنی. * نکته جالب تمرین امروز کری خوانی رئالی ها و بارسایی های پرسپولیس بود. بازیکنانی که طرفدار بارسلونا بودند با اشاره به شکست 4 بر صفر رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید برای رئالی ها حساب
90/ اوضاع فوق العاده در محل تمرین پرسپولیس
حضور در درفشی فر نداشته باشند اما برخلاف تصور هواداران که هنوز نتوانسته بودند شکست مقابل ملوان را هضم کنند با تجمع پشت درهای بسته درفشی فر خواستار ورود به ورزشگاه شدند که البته پس از 30 دقیقه به خواسته خود رسیدند تا به نزدیک ترین حد ممکن به بازیکنان برسند. صدای اعتراض سکوهای درفشی فر را پر کرده بود و از سویی دو دستگی میان لیدرها باعث شده بود تا صدای موافقان درخشان لابلای صدای معترضان گم بشود. ایراد
حضور پیشکسوت پرسپولیس در تمرین/ تادو گل زد و تشویق شد
به گزارش خبرگزاری فارس تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه هایی همراه بود که در زیر می خوانید: *مطابق روزهای گذشته برای ورود خبرنگاران و هواداران به محل تمرین هماهنگی با کادر فنی صورت گرفت و پس از اجازه کادر فنی هواداران و خبرنگاران اجازه پیدا کردند وارد ورزشگاه درفشی فر شوند. *تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز با 20 دقیقه
واکنش درخشان به شعار جالب هواداران درتمرین پرسپولیس
به گزارش پایگاه 598، هواداران پرسپولیس روز گذشته سراغ تشویق ستاره های اسبق باشگاه پرسپولیس از رحیم یوسفی گرفته تا احمدرضا عابدزاده، مهدوی کیا، کریمی، دایی، گل محمدی، پیوس، محمدخانی، بهزادی، کاشانی، ایرانپاک و ... رفتند که در میان این نام ها، درخشان به عنوان یکی از ستاره های اسبق مورد تشویق قرار گرفت! تماشاگران پرسپولیس سپس چند شعار اساسی سر دادند. مثلاً گفتند " اگر تقصیر ما بود، ببخشید، ببخشید
سرخپوشان منتظر استعفای درخشان
سرمربی پرسپولیس آنقدر شاکی بود که در گوشه ای از رختکن نشست و هیچ حرفی نزد. از آن طرف بازیکنان، یکی یکی وارد رختکن شدند و هر کدام به گوشه ای رفتند. مهم ترین بازیکن، گابریل برزیلی بود. بازیکنی که هنوز مُهر کارتِ بازی اش خشک نشده در ترکیب اصلی قرار گرفت و با از دست دادن پنالتی، بهترین فرصت سرخپوشان برای زدن گل تساوی را از دست داد. گابریل در گوشه ای ن
درخشان به گلایه هواداران گوش داد
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع هواداران این تیم حاضر شد و به درد دل ها و انتقادات آنها گوش داد. پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس و درحالی که بیش از 1.5 ساعت از پایان تمرین گذشته بود اما هواداران پرسپولیس در درفشی فر باقی ماندند تا با حمید درخشان روبرو شده و با او صحبت کنند. هواداران پرسپولیس که در حدود 50 نفر بودند پس از اینکه حمید درخشان قصد ترک ورزشگاه
پیوس، کاشانی و آقاجانیان نظاره گر شکست پرسپولیس مقابل ملوان در نیمه نخست
در حالی که هواداران استقبال کمی از دیدار پرسپولیس مقابل ملوان انجام داده اند، سرخپوشان یک بار دیگر عقب افتاده اند و در آستانه پذیرفتن چهارمین شکست متوالی خود در لیگ هستند. به گزارش ایسنا، دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان که در چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد با حواشی خاصی همراه بود. در ابتدای بازی مراسمی برای با حضور طالقانی به مناسبت گرامیداشت
در تجمع درفشی فر/ درخشان گلایه های هواداران پرسپولیس را شنید
مقاله ها پرسپولیس نیوز : حمید درخشان در پایان تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع هواداران این تیم حضور یافت. با گذشت بیش از یک ساعت و نیم از پایان تمرین امروز پرسپولیس هواداران این تیم ورزشگاه درفشی فر را ترک نکرده بودند تا گلایه ها و درددل های خود را با سرمربی تیم محبوب شان در میان بگذارند. هواداران پرسپولیس که تعداد آنها به بیش از 50 نفر می رسید، در
تشویق دایی در روز شکست پرسپولیس
به گزارش خبرنگار مهر تماشاگران تیم پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با ملوان علیه حمید درخشان سرمربی سرخپوشان شعار دادند و حتی علی دایی را هم تشویق کردند. تعدادی از بازیکنان ملوان بعد از آنکه موفق شدند مقابل پرسپولیس با یک بازیکن کمتر در دقایق پایانی به برتری برسند گریه کردند. ایمان صادقی دروازه بان ملوان که با اخراج شدنش می توانست زمینه از دست رفتن پیروزی تیمش را رقم بزند از تمام هم بازی هایش عذرخواهی کرد. تیم فوتبال ملوان موفق شد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه در ورزشگاه آزادی با یک گل برابر پرسپولیس به برتری برسد. ...
حمایت هواداران در درفشی فر از درخشان
به گزارش بولتن نیوز، حمید درخشان پس از تمرین امروز عصر پرسپولیس در جمع هواداران حاضر شد و با آن ها برای لحظاتی صحبت کرد. هواداران نیز به حمایت از او پرداختند و به او خطاب کردند که "حمید خان قبولت داریم". سرمربی پرسپولیس همچنین در جمع خبرنگاران درباره جلسه کمیته فنی باشگاه و صحبت هایی که پیرامون ارائه برنامه دو ساله از سوی او به باشگاه مطرح می گردد گفت: جلسه خوبی بود و من هم
آدمک های مصنوعی به کمک سوشا آمدند!/گلزنی تادئو در تمرین
به گزارش سرویس ورزشی برنا، تمرین امروز سرخپوشان در ورزشگاه درفشی فر برای بازی مقابل پدیده پیگیری شد. *امید عالیشاه و افشین اسماعیل زاده از غایبان تمرین امروز پرسپولیس بودند که عالیشاه به دلیل مصدومیت در تمرین شرکت نکرد. میلاد کمندانی و محمد رضا خانزاده در کلینیک حضور یافتند. *رضا نوروزی ابتدا به کلینیک رفت و سپس به طور اختصاصی با مربی بدنساز دور زمین دوید. *سوشا
روحیه بالای درخشان و تمرین اختصاصی صادقیان/ عالیشاه زود رفت
به گزارش خبرنگار مهر، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست کمیته فنی و ابقای حمید درخشان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد که حواشی این تمرین را در زیر می خوانید: * بازیکنان پس از 20 دقیقه با دویدن های نرم، بدن هایشان را گرم کردند. * تمرینات سرعتی و استقامتی دیگر برنامه ای بود که درخشان برای این تمرین در نظر گرفته بود. * رضا نوروزی مطابق روزهای
حواشی کامل دیدار پرسپولیس- ملوان/ زارع قهرمان ملوانی ها/ شعار علیه بازیکنان و تشویق دایی
علیه یکسری بازیکنان این تیم شعار سر دادند. * مارکار آقاجانیان و خانبان مربی و آنالیزور تیم ملی در ورزشگاه حضور دارند. همچنین علی لطیفی سرمربی راه آهن و غفور جهانی در ورزشگاه حاضر شده اند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند. * امید عالیشاه در دقیقه 70 در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد که درخشان اعتقاد به پنالتی داشت و همین موضوع باعث شد اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشته باشد.
تمرین بانشاط سرخ پوشان پس از ابقای درخشان
تمرین پرسپولیس پس از ابقای حمید درخشان به عنوان سرمربی عصر یکشنبه برگزار شد. به گزارش ایسنا، پس از برگزاری جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و ابقای حمید درخشان، تمرین پرسپولیس عصر یکشنبه در ورزشگاه درفشی فر و با حضور هواداران برگزار شد. بازیکنان نیز با شادابی و نشاط دستورات فنی درخشان را دنبال می کردند. حدود 20 هوادار از نزدیک شاهد تمرین سرخ پوشان بودند. امید
طاهری: عده ای با شعار، شعور هواداران پرسپولیس را نادیده می گیرند
ورزش منجر به ناپاکی خواهد شد. ما نباید به خودمان اجازه دهیم که به شعور هواداران توهین شود اما متأسفانه بعضاً شاهدیم که افرادی می خواهند با شعار، شعور هواداران ما را نادیده بگیرند. نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس که دل پری از رسانه ملی داشت، در ادامه صحبت های خود گفت: متأسفانه تا امروز نتوانستیم نتایجی بگیریم که دل هواداران خود را شاد کنیم. همه چیز پرسپولیس هواداران این باشگاه هستند و تیم
اگر تقصیر ما بود، ببخشید، ببخشید!
های مدل بالا می آیند. مشکل تیم این است که تیم پر شده از بازیکنان شهرستانی. بازیکن تهرانی داشتیم، وضعیت مان بهتر می شد. اینجا شده شبیه نساجی مازندران! مدیران هول شدند شرایط بحرانی مقابل در درفشی فر باعث شد مدیران باشگاه هول شوند و تصمیمات شان را عوض کنند. مرتضی قنبرپور مشاور مدیرعامل باشگاه فوراً خود را به درفشی فر رساند و دستور داد هواداران از در پشتی وارد شوند. خبرنگاران هم به
درخشان بالاخره حیا کن، رها کن شنید، هواداران درگیر شدند، دایی تشویق شد
ضربه ایستگاهی شد حمید علی عسگر می خواست ضربه آزاد را بزند که درخشان از او خواست این کار را نکند تا گابریل زننده ضربه باشد. همین مسئله باعث ناراحتی علی عسگر شد و او به جای خود برگشت. * هواداران پرسپولیس که تیم شان را بازنده بازی با ملوان می دیدند برای لحظاتی در ورزشگاه شعار درخشان حیا کن، پرسپولیس رو رها کن سر دادند که این شعار با عکس العمل تعداد دیگری از هواداران روبه رو شد.
بیانیه هواداران عصبانی علیه بازیکنان پرسپولیس
به گزارش پارسینه و به نقل از تسنیم در ادامه تمرین پرحاشیه امروز پرسپولیس اتفاقاتی رخ داد که در زیر می خوانید. * وقتی ژورائف بازیکن تستی پرسپولیس در دو صحنه نتوانست توپ را به خوبی سانتر کند، هواداران به او و عملکردش خندیدند. * محمد عباس زاده مهاجم پرسپولیس که چند بازی است برای این تیم به میدان نرفته در قسمتی از تمرین و با یک تکه چمن کنده شده جلوی چشمان درخشان مشغول روپایی زدن
پنجمین شکست متوالی شاگردان درخشان
روز نو : تیم ملوان دومین پیروزی خود در لیگ برتر را مقابل پرسپولیس کسب کرد تا سرخپوشان شکستی دیگر را در ورزشگاه آزادی تجربه کنند. به گزارش روزنو، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف ملوان رفت که این دیدار به دلیل اهدای جایزه وریا غفوری به عنوان پدیده لیگ برتر در جام ملت های 2015 آسیا در کنار زمین با دقایقی تأخیر و از ساعت 17:10 امروز (جمعه) در
ملوان فقط 2 برد دارد آن هم مقابل پرسپولیس
در حالی که 10 دقیقه از انتظار خبرنگاران برای حضور حمید درخشان در سالن کنفرانس گذشته بود، علیرضا امامی فر وارد سالن شد، با ورود او بین خبرنگاران زمزمه برای ترک سالن در گرفت با این حال امامی فر وقتی از این تلاش آگاه شد، اعلام کرد شما که شرایط روحی آقای درخشان را نمی دانید پس بنشینید و سوالات تان را بپرسید. به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی در حالی که قرار بود خبرنگاران
ناکامی سرخپوشان پایتخت با یک شکست و سقوط دیگر ادامه یافت/تراکتورسازی تبریز در خانه به مشهدی ها باخت
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پرونده بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام سه دیدار امروز بسته شد در یکی از حساس ترین بازی ها پرسپولیس بازی را(1بر0)به ملوان واگذار کرد و تراکتورسازی 3بر1 به پدیده باخت. **پرسپولیس - ملوان؛ هفته نوزدهم لیگ برتر، ساعت 17:05 ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 5 هزار نفر داور: محسن ترکی به امید عالیشاه (23) علی عسگری (50) از