چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۲۰:۴۲

کمالوند: بردیم ولی از داوری راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از پیروزی تیمش مقابل شاگردان بختیاری زاده گفت: بردیم ولی به هیچ وجه از داوری راضی نیستیم. به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیم های استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: در ابتدا خوشحالم از اینکه در جایی هستم که مهد فوتبال ایران بوده است. بازی کیفیت خوبی داشت اگرچه پنالتی اشتباه به نفع آن ها گرفته شد. البته اشتباه از این جهت می گویم که قبل از آن یک اوت به نفع استقلال گرفته شد، در صورتی که اشتباه بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط