چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه عصر ایرانیان ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۵

ایران درتکاپوی تصاحب جایگاه خود در اوپک

معاون وزیر نفت با بیان اینکه دوره تصاحب سهم ایران در بازار نفت تمام شده است، از 2 برابر شدن صادرات نفت ایران در دوران پساتحریم خبر داد و گفت: ایران سهم 14 درصدی خود در اوپک را پس می گیرد.منصور معظمی در تشریح برنامه های افزایش تولید و صادرات نفت خام ایران در دوران پساتحریم، گفت: افزایش صادرات نفت را نخستین اولویت وزارت نفت در دوران پساتحریم است و به دلیل تحریم های ظالمانه که در سال های اخیر اتفاق افتاد، سهم بازار ایران توسط دیگران اشغال شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)