جریان ادامه خواهد داشت. ممکن است در خارج از نظام جریان هایی داشته باشیم که معتقد به تغییرات اساسی باشند یا در داخل فرصت طلبانی مثل جریان احمدی نژاد داشته باشیم که با اسم اصولگرایی وارد عرصه سیاسی کشور شدند بعد گفتند که ما نه اصلاح طلب و نه اصولگرا هستیم. جریان احمدی نژاد بر موج نارضایتی ها سوار می شود ولی اصالت ندارد و یا جریان برانداز بر موج مشکلات سوار شده است و استفاده میکند. جریان سوم را جریانی