چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۷:۵۹

اوشین ساهاکیان: شرمنده مردم شدیم

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: هیچ چیز در رقابت های قهرمانی آسیا به نفع ایران نبود. اوشین ساهاکیان پس از بازگشت تیم ملی بسکتبال به ایران درباره ی عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا، اظهارکرد: ما با یکسری اشتباهات نتیجه را به حریفان واگذار کردیم اما باید بگویم که تیم ها واقعا در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند. نکته ای که باید بگویم این است در این مسابقات هیچ چیز به نفع ما نبود. واقعا شرایط را به طور کامل به ضرر ما کرده بودند. ساعت بازی ها، نحوه برگزاری مسابقات و همه چیز به ضرر ما بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط